Qwseyvnd Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 kan jeg lete etter RH8 direkte på FTP? som SuSE fordi vet RH9 liker ikke WineX pga flertrådskjøring, eller annen løsning: fins oppdatering for glibc.so.6 for fiks av WineX? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 så du vent andre svar på det samme som jeg gjor det :wink: Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Laste ned RedHat 8.0 over ftp burde gå greit, se hva du finner på www.sunet.se eller www.linuxiso..org Lenke til kommentar
power Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 :wink: Den var unødvendig Forøvrig: Her er redhat på ftp Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Brukte FTP Setup, den lette etter netstg2.img, men i mappen står netstg1.img, ikke 2. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg lastet ned iso filene fra www.linuxiso.org og brant de på cd, for deretter å kjøre hele installasjonen fra cd da jeg installerte RedHat 8.0. Det var en løsning som fungerte greit i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå