Gå til innhold

Kamptråd - Everton vs Manchester United


Latias

Everton - United  

45 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • VDS
      1
    • Neville
      0
    • Brown
      0
    • Evans
      2
    • Evra
      2
    • Valencia
      1
    • Scholes
      1
    • Carrick
      0
    • Fletcher
      4
    • Rooney
      2
    • Berbatov
      12
    • Scholes (innbytter)
      0
    • Obertan (innbytter)
      1
    • Owen (innbytter)
      2
    • Ingen
      17
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja.
      9
    • Passe.
      1
    • Nei.
      25
    • Vet ikke/så ikke kampen.
      2
    • Er ikke United-supporter, så er fornøyd seff.
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huffameg, dette tapet hadde vi absolutt ikke råd til. Arsenal kryper opp i ryggen vår, Chelsea stikker i fra og målforskjellen fikk seg en knekk.

 

Begynte så smått å tro på mulighetene om et nytt ligagull den siste mnd, men jeg burde vist bedre. Et tap er ikke krise, det er hvordan vi fremstår som er problemet. Vi har altfor få strenger å spille på offensivt dessverre.

 

VDS 6

 

Neville 6

Evans 2- (Hans dårligste opptreden i en United trøye noensinne)

Brown 4

Evra 3

 

Valencia 5

Fletcher 6

Carrick 5-

Park 6

 

Berbatov 6+ (Uniteds beste)

Rooney 5-

 

Obertan: Dårlig innhopp

Scholes: Hverken fra eller til

Lenke til kommentar

Alt kan skje videre i sesongen. Jeg har fortsatt troa. Men da må i hvertfall Rio og Vida komme tilbake NÅ! Forsvaret var rett og slett PISS idag. Alle kan tape mot alle i Pl sånn som det ser ut nå nesten, og Chelsea kommer til å tape poeng videre i sesongen også. Husk: de tapte også mot Everton..

Lenke til kommentar

Det er helt utrolig god vi er etter CL-kamper. Ufattelig, å takk til FA for å gi oss tidlig kamp på lørdager etterpå HVER gang. Jeg syns det er helt perfekt.

 

Idag, for en lagoppstilling. Alle som en på den sentrale midtbanen med slepen teknikk, spesielt Park som er spiller som er helt fantastisk når vi skal ha ballen i laget. Da er ingen bedre enn Park. Så må vi ikke glemme vår kjære Valencia, den mannen altså, kan motta ballen omså med kuken. Ja det er helt utrolig. Nå glemte jeg nesten forsvaret i denne euforiske tilstanden, alle med is i årene. Icecold alle som en.

 

I tilegg har vi en Rooney som idag er helt ufattelig, så sykt god som han "bestandig" er. Med en midtbane som fungerer så godt som idag forventer jeg virkelig mer av de to på topp! Nå må vi ikke glemme vår eminente manager som tar ut en spiss på 1-1, The United way. Ja idag er alle helt fantastiske, spesielt våre to på høyre vil jeg fremheve. Tilsammen hadde de hvertfall 20 bra innlegg, minst!

 

Supersuben Owen, hva skulle vi gjort uten han? Kunne vi gjort noe? For en mann, kan virkelig endre et kampbildet. Ja det er unektelig fantastisk idag, Everton fortjente ikke en drit.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt null og niks av byttene til Berbatov og Valencia, hva faen er greia? De to beste offansive spillerne blir byttet ut mens forsvaret får fortsette med rotet sitt.

 

Og hva faen var det med Rooney i dag? Før kampen tenkte jeg at han kom til å være gira, at han nesten måtte holdes igjen, men han så nesten uinteressert ut i dag. Ikke den vanlige jobbingen, dårlige touch med ballen, ikke den kjente viljen til å vinne kamper.

 

Og Evans, jeg kjenner han nesten ikke igjen. Han ser så jævla usikker ut når han fører ball. Blir han litt presset i forsvar er det bare å kline ballen til hellvette. Merket det godt på midtbanen i dag at forsvaret var rævva.

 

2-1 målet får nesten Valencia ta mye av skylden på, følger ikke mannen sin men stopper opp og av alle ting passer på samme mann som Neville skal ta. Fyren som Valencia skulle fulgt får god tid til å finne, sikte og sentre ballen inn i feltet. Jævla drittkamp!

Lenke til kommentar

Jeg savnet Nani, trodde aldri jeg skulle gjøre det. Valencia utfordret ikke en gang hele kampen. Han driter seg ut på 2-1. Han viser ingen tegn til skikkelig samspill med spissene. Men han er der han skal være når det er rom på høyrekanten. Så nei han er ikke den dårligste. Jeg kritiserer hele laget, hvorfor i allverden henger du deg opp i at jeg nevner Valencia? Selv om han som resten sugde kuk.

 

Carrick og hele bøtteballeten på midten suger jo ballen. Å det skriver jeg da vitterlig flere ganger. Jeg nevner også Rooney med navn, om det gjør at du føler deg bedre.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Enkel børs.

 

VDS 6

 

Neville 4

Evans 3

Brown 4+

Evra 4

 

Valencia 6+

Fletcher 6

Carrick 6

Park 6

 

Berbatov 7 Uniteds beste

Rooney 4

 

Obertan: Ikke spesielt overbevisende. Etter kampen mot Stabæk hvor han kanskje var kampens dårligste har jeg mistet mye av troen på han. Han er ung så det er lov å håpe, "håper".

Scholes: Som forventet.

Owen: Som vanlig, forandrer ikke spillet slik jeg forventer at en innbytter som er spiss skal gjøre.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Faen så ræva! Etter utligningen skaper vi nesten ikke noe og er nesten helt sjokkerte. Ingen taktiske feil av Fergie idag syntes jeg, bare slett innsats. Fikk flashback til fulham- kampen (0-3)... Andre omgang er under tippeliga- standard.

 

VDS - 6

Neville - 5

Brown - 6

Evans - 6

Evra - 5

Valencia 6

Fletcher - 6

Carrick - 5

Park - 5

Rooney - 6

Berbatov - 6

Innbyttere - 5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...