Belarnion Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei Jeg ønsker altså kritikk på 3DCompare.com. Det hadde vært fint å få kritikk på ting som generell layout, design på ulike elementer, førsteinntrykk, fargevalg, logo, reklameplasseringer, brukervennlighet, ikoner, innhold osv. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 -Masse spam -Sinnsykt med valideringsfeil: 1312 Errors, 470 warning -Layouten går over stokk og stein så snart jeg klikker på en link under Top 10 eller på Help Desk -Hele siden ser ut som et ukonfigurert template fra en cms. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 -Masse spam -Sinnsykt med valideringsfeil: 1312 Errors, 470 warning -Layouten går over stokk og stein så snart jeg klikker på en link under Top 10 eller på Help Desk -Hele siden ser ut som et ukonfigurert template fra en cms. Takk for kritikk. - Hva mener du med masse spam? Reklamene? Jeg er nødt til å ha reklamer for å ikke tape penger på prosjektet, finnes det bedre steder å ha de? Evnt annet design? - Jeg må komme til bunns i disse valideringsfeilene og har begynt så smått nå. - Hva mener du med at layouten går over stokk og stein? Vises den ikke korrekt? Hvilken nettleser? - Burde jeg gjøre siden litt "mykere" med runde hjørner, mindre skarpe kontraster og bedre fargepalett? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 - Hva mener du med masse spam? Reklamene? Jeg er nødt til å ha reklamer for å ikke tape penger på prosjektet, finnes det bedre steder å ha de? Evnt annet design?Ja, masse reklame. Det ser stygt ut, det er irriterende og jeg mister lysten på å bruke nettsider med reklame på. Hvor mye tror du egentlig du tjener med google ads? Er du heldig har du råd til en potetsekk på slutten av året. - Jeg må komme til bunns i disse valideringsfeilene og har begynt så smått nå.Skift fra XHTML 1.0 Strict til HTML 4.01 Transitional. Mye enklere og kjappere å få validert. - Hva mener du med at layouten går over stokk og stein? Vises den ikke korrekt? Hvilken nettleser?Jeg gidder ikke lage snapshot, men alt blir rot ja. Menyen flytter seg fra venstre til høyre, innholdet forskyver seg under menyen osv. Bruker FF357@15" wide. Dette vil antakelig ordne seg selv når du har fikset valideringsfeilene. - Burde jeg gjøre siden litt "mykere" med runde hjørner, mindre skarpe kontraster og bedre fargepalett?Det er ingen magi i å bytte til runde hjørner. Siden ser ut som et mal (template) for en nettside, som om du har et hvitt firkantet hus med hvite vegger og ingenting i. Innholdet ser rotete ut. I det hele tatt, hadde jeg vært en potensiell bruker, hadde jeg snudd i døren sånn den siden ser ut nå. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Takk for at du har tatt deg tid til å svare igjen! Så langt ligger jeg an til å få inn rett rundt 100kr på et år. Det er omtrent det samme som nettsida koster å hoste. Jeg har vurdert å starte en paypal account, men usikker på om noen gidder å sende noe på slike ting. Ville det vært bedre om bildebanneret som går tvers over sida hadde vært byttet ut til noe med sort tekst? Eller synes du all reklame er fryktelig ille by default? Jeg får kikke en del på selve designet på sida. Det er tydelig at jeg burde holde meg til PHP og la ekspertene ta seg av HTML/CSS. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Så langt ligger jeg an til å få inn rett rundt 100kr på et år. Hvor har du det fra?I tilfelle, så står valget mellom å ha en bra nettside, eller å få råd til to ekstra potetsekker i året. Har du ikke råd til å betale 100 kr i året for domenet, ville jeg heller vurdert et gratis subdomene, eller å kutte ned på snusen. Spam på siden vil iallefall ikke appellere til nye potensielle brukere. En nettside med reklame på, er faktisk adware. Og adware er malware. Malware er digitalt ugress. Ja du kan jo legge ut en "Paypal donate"-knapp, selv om du nok neppe blir milliarder av den heller. Iallefall bedre enn spam. Lenke til kommentar
Hareide Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hvordan går det her, mener å huske at man hadde en god ting gående på 3dcompare.com. Man har derimot blitt møtt med en feilmelding i en lengre periode: " General ErrorSQL ERROR [ mysqli ]Access denied for user 'adcomqir'@'localhost' (using password: YES) [1045]An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group " Man har kanskje blitt eldre og fått andre ting å bruke tiden på? Nå har jeg i stede tatt i bruk: videocardbenchmark.net / cpubenchmark.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå