2ball_ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hei! Jeg la merke til at jeg plutselig hadde 4500 inlegg i stedenfor 3500. Jeg er rimelig sikker på at dette kommer av at poster i forum som lekeplassen og OT teller på pouscount. noe det ikke gjorde før. Dette syntes jeg er ganske idiotsik da jeg ikke mern man skal se ut som man har mye fartstis bare fordi man er innom telletråder 20 ganger for dagen. Jeg håper inderlig at dette blir endret tilbake til den gamle ordningen. Edit: [Løst]-knappen mangler.. Endret 19. februar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det vises bare når du er inne på profilen din. Det vises ikke under avataren din i selve tråden. Her ser det bare ut som du har 2933 innlegg Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Ja, jeg merket dette. Da var det en ny ting som forundret meg. har jeg SÅ mye pissinlegg!? :O Edit: Hvor er [Løst]-knappen, da? Kunne vel egentlig endret tråden til å gjelde det.. Endret 19. februar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tråd om emnet finnes allerede her Diskusjon som omhandler [LØST] -knappen kan tas der så setter jeg denne som løst (hehe, ironisk ikke sant? Er ikke snakk om en knapp, men endring av emnetittel) og flytter den til ferdigbehandlede saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg