Gå til innhold

PL: 20.02.10 v Sunderland, Emirates Stadium

Xanman

19 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Arsenal
    • Uavgjort
    • Sunderland
      0
  2. 2. Banens beste?

• Manuel Almunia
      0
    • Emmanuel Eboue
    • Mikael Silvestre
      0
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Gaël Clichy
      0
    • Cesc Fàbregas
      0
    • Alex Song
    • Aaron Ramsey
    • Theo Walcott
      0
    • Nicklas Bendtner
      0
    • Samir Nasri
      0
    • (Tomas Rosicky)
      0
    • (Bacary Sagna)
      0
    • (Denilson)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp highlights fra Chelsea-kampen og fy faen så gode muligheter Wolves ikke klarte å putte pga. en strålende Cech. Anyways, her er ratings fra meg:

Almunia 7

Eboué 8.5

Vermaelen 7

Silvestre 5

Clichy 7

Cesc 7.5

Song 7.5

Ramsey 7

Walcott 5.5

Bendtner 7

Nasri 7.5

Sagna 6

Rosicky 6

Denílson -

Lenke til kommentar

Mener nok det som kunne ha blitt 1-1 ved en anledning ;)

God kamp, spesielt av Eboué. Skulle gjerne ha scoret 2-0 tidligere, satt jo dritnervøs helt til 93. minutt :p

PS: setter meg selv på lista over de som ikke liker det nye utseendet

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

Eller så mener han 1-on-1 situasjonene, som Silvestre sørget for at det ble mange av idag.

Synes Walcott og Silvestre var de desidert dårligste idag, mens Eboué var vår beste. Er det en mulighet for at vi kunne brukt Eboué på høyreback og Sagna på venstre?

Forresten skulle Sunderland hatt to røde.

Lenke til kommentar

Hadde nesten vært litt morsomt å se Traoré på vingen istedetfor Walcott. Traoré har hele tiden vært bedre framover enn bakover, så et forsøk lenger fram hadde vært interessant å se.

Jeg sier det utifra at Walcott ikke har produsert så mye bra framover og den eneste store fordelene han har per idag er farten. Dermed kunne Traoré som også er veldig kjapp ha prøvd seg.

Lenke til kommentar

Grattis med ny avatar Bennyboeyh. Mye bedre denne her, den forrige var regelrett creepy... :p

Edit: Ser mange linker på Newsnow som sier ting som "Walcott stars i Arsenal win", "Walcott shines" osv. Utrolig.

OT: Haha, jo takk. Som det forrige er det et platecover og fra det samme bandet :p

Ellers var ikke Walcott så innmari dårlig som alle skal ha det til. Han var grei. "Shines" er vel å ta godt i. Hadde det vært Eboue derimot skulle jeg ikke sagt noe :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Det sies litt hvor lite vi forventer av Walcott. Han gjorde alt helt ok, før han plutselig ga elendige innlegg. Man blir jo frustrert. Walcott er bare populær fordi han er engelsk, ikke noe mer. Jeg håper at Vela mer spilletid. Wenger sa at han var småskadet, så derfor var at han ikke bytta han inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...