Gå til innhold

PL: 20.02.10 v Sunderland, Emirates Stadium

Xanman

19 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Arsenal
    • Uavgjort
    • Sunderland
      0
  2. 2. Banens beste?

• Manuel Almunia
      0
    • Emmanuel Eboue
    • Mikael Silvestre
      0
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Gaël Clichy
      0
    • Cesc Fàbregas
      0
    • Alex Song
    • Aaron Ramsey
    • Theo Walcott
      0
    • Nicklas Bendtner
      0
    • Samir Nasri
      0
    • (Tomas Rosicky)
      0
    • (Bacary Sagna)
      0
    • (Denilson)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukbar første omgang. Eboue og Cesc har vel vært de beste så langt. Silvestre er en vandrene katastrofe. Walcott har vært greit. Viser hvertfall stigende form. Nasri har også tatt seg opp.

Så ut som at Bendtner haltet av banen. Det lover hvertfall ikke bra.

En kompis som er Sunderlandfan presterte å si at Cana ikke burde fått gult i situasjonen som var i grenseland til rødt. Utrolig at han er på banen egentlig, Har hatt 2 utrolig stygge taklinger.

Lenke til kommentar

Jeg sitter på jobb og får ikke sett kampen, så det er grunnen til at jeg ikke skriver så aktivt i denne tråden iRoman :p

Noen som kan si meg om vi har spilt bra?

DEILIG med Utd tap forresten :D

Har dominert banespillt i første omgang, men sløst litt med sjanser. Sunderland hadde en veldig god sjanse som Jones sløste vekk. Ramsey og Silvestre var skyld i den muligheten. Som sagt Eboue, Cesc og Nasri våre beste.

Lenke til kommentar

Te med sukker, uten melk er like ubrukelig som Walcott har vært med ballen i beina i dag. Tviler på at han noensinne blir en stor spiller.

Skader har nok ødelagt en potensiell god karriere ja. Walcott var god siste halvdel av 07/08 sesongen og grei forrige sesong.

EDIT: OT - Hvorfor vises ikke profilbildet mitt?

EDIT: Ah, nvm. Det er både profilbilde OG avatarbilde.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Profilbildet ditt vises helt fint her.

Med tanke på at Walcott faktisk har spilt bra må det jo sitte mentalt? Hva er det som gjør at han bommer på hvert eneste innlegg langs bakken? Åpner han ikke øynene og ser rundt seg før han legger inn?

Lenke til kommentar

Profilbildet ditt vises helt fint her.

Med tanke på at Walcott faktisk har spilt bra må det jo sitte mentalt? Hva er det som gjør at han bommer på hvert eneste innlegg langs bakken? Åpner han ikke øynene og ser rundt seg før han legger inn?

Selvsagt er det mentalt. Dårlig selvtillit kalles det. Får nok orden på det etterhvert får vi håpe.

Det er faen meg helt utrolig at vi ikke leder med mer. Må bare be til høyere makter nå for at ikke Sunderland skal sette inn en sen utligning.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Alle her har opplevd hva som bor i Walcott minst engang, og burde slutte å kjefte på han for hver feil han gjør. Walcott er fremdeles veldig ung.

Han kommer nok aldri til og ha sinnsyk teknikk, og kommer ei heller aldri til å bli topp 10 i verden, men han kan bli en kvalitetsspiller av rang.

Det ligger mentalt hos gutten, og jeg har stor tro på at vis han fortsetter å spille for Arsenal kommer han til og bli kanon god om to-tre år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...