Gå til innhold

PL: 20.02.10 v Sunderland, Emirates Stadium

Xanman

19 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Arsenal
    • Uavgjort
    • Sunderland
      0
  2. 2. Banens beste?

• Manuel Almunia
      0
    • Emmanuel Eboue
    • Mikael Silvestre
      0
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Gaël Clichy
      0
    • Cesc Fàbregas
      0
    • Alex Song
    • Aaron Ramsey
    • Theo Walcott
      0
    • Nicklas Bendtner
      0
    • Samir Nasri
      0
    • (Tomas Rosicky)
      0
    • (Bacary Sagna)
      0
    • (Denilson)
      0

Anbefalte innlegg

20.02.10

Arsenal - Sunderland

FA Premier League

16:00 @ Emirates Stadium

Tv-kanal kommer

Arsenal+v+Sunderland+Premier+League+7SDVrcIo9x2l.jpg

Da var det duket for en ny PL-runde. Arsenal har slitt i det siste, og totalt har de tatt kun 4 poeng i de fem siste kampene sine. Riktignok har de møtt usannsynlig vanskelig motstand, men det er nok likevel en stor knekk på selvtillitten. De andre topplagene har heldigvis også mistet poeng, så Arsenal ligger bare 6 poeng bak Chelsea med 12 kamper igjen å spille. Sunderland på sin side, har nå spilt tre uavgjort kamper på rad, men har likevel ikke vunnet på 12 kamper. De ligger i dag på 13. plass, met er dog verdt å nevne at det er utrolig jevnt nede i bunnen, og Sunderland ligger bare 3 poeng fra nest sisteplass. Dette er med andre ord en særdeles viktig kamp for begge lag. Kapteinsduellen på midtbanen vil bli veldig interessant, med elegante Cesc Fábregas på den ene siden og beinbrekkende Lorik Cana på den andre.

-----------------------------------------

Arsenal news

Diaby dro på seg en skade mot Porto, men Almunia og Song ser ut til å være fit for fight. Eduardo, Arshavin og Gallas er også ute, i tillegg til langtidsskadede Djourou, Gibbs og van Persie. Sol Campbell var utslitt etter Porto-kampen, så han er et lite spørsmålstegn.

Forventet startoppstilling:

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy

Cesc Fábregas© - Alex Song - Denilson

Tomas Rosicky - Nicklas Bendtner - Samir Nasri

Man to watch: Cesc Fábregas

Siste fem kamper:

F.C. Porto 2 - 1 Arsenal

Arsenal 1 - 0 Liverpool

Chelsea 2 - 0 Arsenal

Arsenal 3 - 0 Manchester United

Aston Villa 0 - 0 Arsenal

-----------------------------------------

Sunderland news

Steve Bruce har alle forsvarsspillerne sine tilgjengelige, men har større problemer på midtbanen hvor Jordan Henderson og Andy Reid er skadede, i tillegg til suspenderte Lee Cattermole og David Meyler. Kieran Richardson er usikkker. At Cattermole er ute er en stor fordel for oss, både med tanke på at han er en god spiller, og fordi vi allerede har nok av spillere på skadelisten.

Craig Gordon

George McCartney - Matthew Killgallon - Alan Hutton - Michael Turner

Phil Bardsley - Lorik Cana© - Boudewijn Zenden - Kieran Richardson

Kenwyne Jones - Darren Bent

Man to watch: Lorik Cana

Siste fem kamper:

Portsmouth 1 - 1 Sunderland

Sunderland 1 - 1 Wigan

Sunderland 0 - 0 Stoke

Everton 2 - 0 Sunderland

Portsmouth 1 - 2 Sunderland

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Denne kampen må vi vinne, vis vi det hele tatt skal ha en liten sjanse om vinne noe i år. Theo har vært elendig i hele sesongen(ja jeg vet han har vært skadet, men kan man spille så dårlig). Jeg flere ganger ropt høyt når jeg ser på en arsenal kamp, og skreket : Theo, bare legg opp, bli en sprinter". Det er så mye dårlig han gjør, men av eller annen grunn ser at han har noe bedre og mer å by. Så jeg håper også at han kan starter imorra. Nå som Gallas og Arshavin ikke blir klar

l, så vil jeg gjerne at Cambpell skal starte (han spilte en bra kamp, vis man ser bort fra den rare situasjonen mellom han og fabianski). Så håper jeg at Ramsey får sjansen, hvertfall at han kommer inn.

Håper Wenger velger ut disse spillerne :

Fabianski

Clichy- Verminator - Cambpell - Sagna

Rosicky - Song - Fabregas

Walcott - Dansken - Eboue

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Det hadde ikke gjort meg noe om Theo startet i stedet for Samir, men jeg tror egentlig ikke det er det mest sannsynlige. Her er forresten laget jeg håper på:

Lukasz Fabianski

Emmanuel Eboue - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy

Cesc Fàbregas - Alex Song - Jay Emmanuel-Thomas

Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky

Aldri i livet om JET starter, men jeg syntes vi trenger en fysisk spiller som kan vikariere for Abou. Denilson vil jeg hvertfall ikke se.

Lenke til kommentar

Å forvente seier på The Stadium of Light er og kreve ganske mye. Sunderland er sterke hjemme, sliter litt med skader og form, men har begynt å ta seg opp igjen nå. Det blir nok seier, men det kan bli tøft. 0-2 tipper eg, selv om jeg har en litt dårlig feeling at BEnt kommer til å putte.

Lenke til kommentar

Tror Theo kommer til å starte i denne kampen. Han trenger å spille seg i form, og dette kan være en god kamp å gjøre det i. Håper vi slipper klovneri fra Almunia og forsvarsrekka, for vi har lidd nok de siste ukene syns jeg. Ønsker meg en easy og rolig kamp der vi vinner komfortabelt.

Du mener fra Fabianski? Almunia har gjort det bra de siste kampene!

Lenke til kommentar

Å forvente seier på The Stadium of Light er og kreve ganske mye. Sunderland er sterke hjemme, sliter litt med skader og form, men har begynt å ta seg opp igjen nå. Det blir nok seier, men det kan bli tøft. 0-2 tipper eg, selv om jeg har en litt dårlig feeling at BEnt kommer til å putte.

kampen spilles på emirates.

Lenke til kommentar

kampen spilles på emirates.

Ja vet. Glemte det helt :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Ikke jeg. Deilig at Eboue starter. Det er heller ikke rart at Campbell ikke starter, tross alt har det bare gått noen dager fra porto kampen til nå. Vi har spillere som Rosicky og vela som kan komme inn, vis laget ikke leder. Nå må Walcott uansett vise at han er bra nok for laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...