Dotten Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei! Wh1te og Patience har for et par uker siden kastet inn håndkleet etter lang og tro tjeneste og henger kappen i skapet. Inn i moderatorteamet får vi nå Hernil, som har stått på som en helt som veileder i noen måneder nå. I tillegg har vi tatt inn forumildsjel TSP som frivillig administrator. En stor takk til Wh1te og Patience, og gratulerer til TSP og Hernil for sine nye farger Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Grattis til dere:yes: Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Trist å se at Wh1te trekker seg, han var flink. Og TSP blir en flott admin! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 TSP og heril, to dyktige entusiaster dette. Velkommen skal dere være. Og takk til Patience og Wh1te for trofast tjeneste i mange år. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tak for tjenesten til dere som gir dere. Dere har vært synelige og gode moderatorer. Gratulerer til TSP. Vel fortjent. Hernil anser jeg også som et godt valg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har allerede fikset en hel del ting allerede i anledning oppgraderingen til IPB 3, og noe i forkant. Har vært litt ninjaadmin i det siste kan man vel si. Nå kan jeg endelig gå rundt og fikse ting fortløpende for deretter å si fra selv Men nå må jeg bli ferdig med en universitetsoppgave først, helgen blir forum! Gratulerer til hernil! Takk for gratulasjoner Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Grætz til hernil og TSP! TSP Ble veldig glad når jeg gikk inn på forumet for første gang idag og så «Mine innlegg + Favoritter», gleder meg til du er ferdig å fikse der! Btw, Første innlegg på IPB 3! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 TSP er et steg nærmere hærredømme over diskusjon.no, alt går som planlagt, snart vil folk TSP ikke liker, mystisk forsvinne fra forumet, og om noen år vinner TSP et forum valg og blir eneveldene diktator av forumt. Og Gamer.no må erklære krig, men /b/ og diskusjon.no har signert ikke angreps pakt, Og gamer.no står alene helt til TSP blir gal og invaderer /b/ som er å stikke en bjørn med ned skarp pinne, det hele går til helvete og 64 millioner forumbrukere dør. Etter 6 år med krig blir det seier til de allierte, TSP skyter seg selv i en bunker, og vi får vite hvor jævlig han egentlig har vært der vi oppdager forum leiere der tusenvis av folk blir jobbet i døde. TSP går inn i historie bøkene som den værte forum adminen i historien, og ingen kommer til å døpe barna sine TSP i mange hundre år etterpå Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 TSP Ble veldig glad når jeg gikk inn på forumet for første gang idag og så «Mine innlegg + Favoritter», gleder meg til du er ferdig å fikse der! Det er Mads i drift som lager funksjonene, jeg bare maser på han om hva han skal lage og hvordan det skal være, da jeg har ganske klare ideer om hvordan jeg vil det skal ende opp til slutt. Du er bare misunnelig Gunfreak Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Liker ihvertfall dine ideer og masing! Får gi kred til Mads når funksjonen er på plass. Endret 19. februar 2010 av Überadri Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Du er bare misunnelig Gunfreak Pøh, hadde jeg vært mod eller admin, kunne jeg ikke være den rebelen jeg er. FIGHT THE POWER!!! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Takk for gratulasjoner! Gratulerer til TSP og lykke til videre dere som gir dere. Da setter vi i gang Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Gratulerer, hernil og TSP! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har alltid trodd TSP var admin, jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Foreløpig har han bare vært mod. Men han har vist så høyt nivå at det er lett å ta feil Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Gratulerer! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Gratulerer så mye TSP. Jeg er overbevist over at du kommer til å være en glimrende admin. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, gratulerer til hernil! Har vært en dyktig veileder jeg vil leve opp til! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Der forsvant enda en gammel traver. Jaja:\ Wælkommen TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå