Rock_Rose Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hei. Jeg har en toshiba som msn har klikka helt på. Jeg har prøvd å reinstalere det men det funket ikke. Nå tor PC'en at det er Windows live messenger er på PC'en noe den ikke er. HAr fått en med litt peiling til å se på det men han greide ikke og fikse det. Jeg trenger HJELP. Endret 19. februar 2010 av Rock_Rose Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sjekk at dato og klokkslett og år er satt riktig på pc'en. Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Sjekk at dato og klokkslett og år er satt riktig på pc'en. Men det har ingen ting med det å gjøre+ at det er riktig Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Skjønner ikke helt problemet ditt... Får du ikke logga på MSN, eller får du ikke avinstallert Live Messenger og installert den gamle versonen? Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Skjønner ikke helt problemet ditt... Får du ikke logga på MSN, eller får du ikke avinstallert Live Messenger og installert den gamle versonen? jeg får ikke åpnet programmet Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hjelper veldig om du kan forklare hva som skjer når du prøver, evt hva du har gjort for å fikse problemet, hvilken versjon av MSN du har, hvilket OS du har... Om du bare sier at det ikke åpnes har jeg 1000 ting det kan være, men om du kan hjelpe meg litt på vei, så kanskje jeg vet hva som kan fungere Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Hjelper veldig om du kan forklare hva som skjer når du prøver, evt hva du har gjort for å fikse problemet, hvilken versjon av MSN du har, hvilket OS du har... Om du bare sier at det ikke åpnes har jeg 1000 ting det kan være, men om du kan hjelpe meg litt på vei, så kanskje jeg vet hva som kan fungere jeg har vista. Jeg hadde den nye versonen av windows live messenger. Jeg kan vel si at jeg har 2 problemer. 1. siden august har jeg lastet ned programmet på mange måter som fra nettet og fra en annen maskin. Nå greier jeg ikke å få lastet det inn på PC'en i det hele tat. PC'en tror at det er Windows live messenger på PC'en noe det ikke er. 2. Jeg får alltid den feil meldingen uasett om det en ny eller gammel programvare. still gjerne spørsmål vis du lurer på noe Lenke til kommentar
samerk Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Prøv å avinstallere Windows Live Essentials. Legg merke til "Essentials". Altså, alt som har med Windows Live å gjøre. Hvis problemet vedvarer, er det best at du bruker "Microsoft answers": http://answers.microsoft.com/nb-no/default(en-us).aspx Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Prøv å avinstallere Windows Live Essentials. Legg merke til "Essentials". Altså, alt som har med Windows Live å gjøre. Hvis problemet vedvarer, er det best at du bruker "Microsoft answers": http://answers.microsoft.com/nb-no/default(en-us).aspx Ok. Skal sjekke litt. Endret 20. februar 2010 av Rock_Rose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå