Snipper Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hei Kjøpte meg en ny usb mus fra speedlink i dag, skulle bare være plug and play så skulle musa ha fungert men det gjør den ikke. Når jeg lar windows kjøre online søk etter driver så finner win driveren men ikke spesifikke driver fila. Når jeg har lasta ned driver fra speedlink og forteller hvor fila ligger så finner den ikke fila... Musa skal fungere i vista så regnet med at den da også fungerte i windows 7. Noen tips? Endret 19. februar 2010 av Snipper Lenke til kommentar
Snipper Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Hva slags mus er det? Snappy usb mobile mouse, sl-6141-lbe Lenke til kommentar
Weir Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Eg antar du lastet ned keyboard_mouse.zip. Pakkut .zip fila med ett zip arkiv program (alzip, winzip, winrar eller lignende) og kjør setup.exe manuelt. Lenke til kommentar
Snipper Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Eg antar du lastet ned keyboard_mouse.zip. Pakkut .zip fila med ett zip arkiv program (alzip, winzip, winrar eller lignende) og kjør setup.exe manuelt. Heien Ja, har det, men det løser ikke problemet. Prøvd å hente opp filer som kommer i mappa etter å ha kjørt .exe fila og jeg har prøvd å kjøre applikasjonsfilene uten hell.. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Da vet ikke eg. Det er fullt mulig musa ikke er kompatibel med Win7. Du kan prøve omstart, men eg trur ikke det skal være nødvendig for att en driver til mus skal virke. Lenke til kommentar
Snipper Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Da vet ikke eg. Det er fullt mulig musa ikke er kompatibel med Win7. Du kan prøve omstart, men eg trur ikke det skal være nødvendig for att en driver til mus skal virke. takk for at du prøvde. Lenke til kommentar
Snipper Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Da har jeg lånt en logitech g3 mus, den er kompatibel med win 7, logitech sitt online system fant musa med en gang og jeg lastet ned setpoint fra logitech, fungerte musa? nei. Må være noen annet i win 7 som ikke lar meg få bruke mus.... Lenke til kommentar
Weir Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har du sett i kontrollpanelet under "Mus" eller "Tastatur og Mus" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå