loller Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei. Jeg har en Acer Aspire 5738; Det som skjer når jeg skal starte opp PC'en er at med en gang jeg trykker på start knappen så er skjermen helt svart. Jeg hører at vifta går og på knappen lyser. Noen som vet hva som er feil? Har et skoleprosjekt der som jeg er NØDT til å ha. Takk. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Prøv å koble den til en ekstern skjerm. Endret 19. februar 2010 av EivindS_ Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Eller ta ut hdd og koble på en stasjonær, må være satadisk, og det må være sata på den stasjonære. Lenke til kommentar
loller Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 ok takk, men når jeg kobler den til ekstern skjerm så står det bare "can not detect signal" eller noe sånt, selv om jeg trykker fn + F6. Hvordan tar man ut hdd da? Takk!! Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er som regel veldig lett. Er bare å skru ut noen skruer. Google etter service manualen til laptopen om du trenger hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå