Jakoozie Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Drake og Sully med kompani stikker av med et drøss flere priser Les mer Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Velfortjent Ett av de beste spillene jeg har spillt noengang. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Viser egentlig hvor "elendig" 2009 var sånn spillmessig sett. For å oppsumere litt, Uncharted2, Forza3, Super Mario Wii Edition, Ratchet & Clank, Dragon Age, Demon Souls, Killzone2 er vell de som er verdt å nevne som gode tittler som kom ut i 2009 på konsoller. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Helt fortjent, Uncharted 2 Among Thieves slo alt og alle by miles Det spillet ligger hos meg blant de 5 beste jeg har spilt all time, da sier vel det sitt!! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ikkje så overraskende egentlig, UC2 er etter min meining, fortsatt et av topp 5 beste spill for 2009 til idag, tilogmed når da kjem til grafikk. Kanskje Crysis er det eineste spelet som ser bedre ut. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Viser egentlig hvor "elendig" 2009 var sånn spillmessig sett. For å oppsumere litt, Uncharted2, Forza3, Super Mario Wii Edition, Ratchet & Clank, Dragon Age, Demon Souls, Killzone2 er vell de som er verdt å nevne som gode tittler som kom ut i 2009 på konsoller. Du glemte Batman: AA, ACII, Borderlands, MW2, SF4, Infamous, RF: Guerilla og Resident Evil 5, blant andre. 2009 var et fantastisk spillår. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Og unchartd 2 har nå, i følge utviklerene, solgt over 3,5 millioner! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Uncharted 2 føltes som det var finpolert i mange år, og ikke som en sequel til ett spill som kom ut to år tidligere, og det uten at jeg har hatt tid til å prøvd alt ekstra-dilldallet som multiplayer, og machinima. Så de fortjener dette. En ting jeg ikke skjønner er at det stod det var Havok-fysikk på det, og fysikken var mye villere enn jeg noensinne har sett i andre Havok-spill (eller alle andre spill, uansett), spessielt når ting og tang fallt isammen rundt deg, eller når helikopteret jaget deg rundtomkring på hustoppene. :-) Så den fysikk-motoren har blitt fantastisk. Endret 21. februar 2010 av KongRudi Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Visst er det havok-fysikk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvor er Empire: Total War? Hadde hvertfall vært en verdig vinner til prisen "Outstanding Achievement in Game Play Engineering". Empire: Total War er kanskje det mest omfattende og funksjonsrike Total War-spillet til dato. Spillet har så mange ulike gameplay-elementer at det nesten er rart at de ble ferdig med spillet. Var jo faktisk en del ok spill i 2009. Synes derfor listen var litt vel snever og forutsigbar. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Outstanding Achievement in Online Game Play: Call of Duty: Modern Warfare 2 Pissprat. For å ødelegge PC multiplayer ved å senke det ned på konsollnivå da eller? Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 vell fortjent av Uncharted 2... blant det beste jeg har spillt gjennom tidene(zelda topper så klart listen hos meg da , hehe) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 @Snorre. Litt enig. Empire burde vunnet noe. Selv med et par irriterende bugs er det et knallspill. Fullt fortjent at U2 vant så mange priser. Knallspill Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Viser egentlig hvor "elendig" 2009 var sånn spillmessig sett. For å oppsumere litt, Uncharted2, Forza3, Super Mario Wii Edition, Ratchet & Clank, Dragon Age, Demon Souls, Killzone2 er vell de som er verdt å nevne som gode tittler som kom ut i 2009 på konsoller. Hvordan viser dette at 2009 var et "elendig" spill år? Det kan vel likegodt vise at Uncharted 2 var et suverent bra spill? Jeg har ihvertfall sjeldent hatt det så moro på min PS3 og Xbox som jeg har hatt i 2009. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg