AfterGlow Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Rydd kalenderen til høsten. Les mer Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) WOOOOHOOOO! Endret 19. februar 2010 av daniel_984 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Blant annet vil kampsystemet bli helt nytt med mer dybde og intensitet i den taktiske krigføringen og med massive slag og store hærer som dominerer landskapet. Skal ikke akkurat så mye til. Å se på noen kjemper som fekter litt til den ene dør er så langt fra intensivt som du kommer. Kampsystemet har vært det som gjør at jeg spille Total War fremfor Civ, men det kan bli spennende om de kommer med noe nytt der du har en større innvirkning på kampene. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ånei, der røyk den høsten... Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Yeay, Civ5 og SC2. Bra de kommer til høsten hvertfall og ikke før sommeren. Lenke til kommentar
Eirilski Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 For min del kjem dette til å bety nye møter med Civilization Anonymous til hausten. Fantastisk gledeleg overrasking, då ingenting hittil har tyda på at Civilization V skulle kome med det første. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Blant annet vil kampsystemet bli helt nytt med mer dybde og intensitet i den taktiske krigføringen og med massive slag og store hærer som dominerer landskapet. Skal ikke akkurat så mye til. Å se på noen kjemper som fekter litt til den ene dør er så langt fra intensivt som du kommer. Kampsystemet har vært det som gjør at jeg spille Total War fremfor Civ, men det kan bli spennende om de kommer med noe nytt der du har en større innvirkning på kampene. Da har du tydeligvis ikke spilt Civ lenge nok til at du skjønner at dette er snakk om ~20 raser med egne fordeler/egenskaper & ulemper som strekker seg over 3000 år med teknologi. Skulle likt å se Total War bruke krigsskip til å assistere fra en viss lengde, mens artilleri kan stå i bak angrepsstyrken og hamre løs, mens det hele blir akkompagniert av en skvadron F-117 stealthfly. Joda, når jeg tenker meg om har jo Total War alt dette..... lol! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har kanskje hundre timer med Civ IV bak meg. Om det må mer til enn det for å like kampsystemet kan det være det samme. lol ( ) Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg har kanskje hundre timer med Civ IV bak meg. Om det må mer til enn det for å like kampsystemet kan det være det samme. lol ( ) 100 timer blir vel lite mot de fleste hardbarka civ fans. Det blir fort 10000 timer for oss som har spilt civ siden 1991. Min mening er att det er ingen spill som kommer i nærheten av så god strategi game play Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Off, jeg har rett og slett ikke tid til slike spill lengre Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Spennende, gleder meg =) Lenke til kommentar
stekre Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Oi oi oi! Gleder meg som en unge! Ingenting er så artig som å oppfinne tanksen mens de andre løper rundt med klubber, og så rulle over dem Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 dette spillet kan ikke kommer raskt nok! Lenke til kommentar
Erav Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) dette spillet kan ikke kommer raskt nok! Veldig gleder jeg meg spiller lansert blir Måtte bare Har likt alle Civ spillene, og trur denne også faller i smak <3 Endret 21. mars 2010 av Erav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg