Gå til innhold

Sniktitt: Vi ser på Windows Phone 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut til å gi lite eller ingen feedback og man vil komme i tvil om trykket eller sveipet er overhodet registrert da det først skjer noe ca. et sekund etterpå. Får håpe det blir forbedret betraktelig innen det kommer i salg.

Det virker også ulogisk da det ikke fremgår hvilken tekst som er trykkbar og ikke.

"Eyecandy" burde absolutt kunne slås av. Det er vel mest for å demonstrere for kunder i butikk osv.

Egentlig minner dette mest om noe som litt eldre folk i dress tror er kult, hipt og trendy blant ungdommen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Wow, for en dypgående analyse av MS sine produkter. Føler du virkelig satt MS på plass, nei ingen av MS sine produkter fungerer i det hele tatt og det stemmer vel heller ikke at millioner av mennesker hver dag bruker produkter fra MS og er meget fornøyde med det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En ting som ville tatt mye av nattesøvnen min er at teksten ikke tilpasser seg skjermen. Jeg ville hatet å ha "ictures" på skjermen eller halve hodet til en kontakt på en av "flisene". Grøss.

Jeg vet at antagelig er tanken bak er at man skal påvirkes til å scrolle videre osv, men så lenge det finnes andre telefoner som tilpasser teksten til vinduet velger jeg nok en av de fremfor dette :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hakking? Går smooth, men hvem bryr seg..det er en demo boks med uferdig OS.

Uansett, det er pent å se på, men enig med "Powerpoint" kommentaren, det blir liksom for mye Windows media center følelse. Det finnes en annen video som viser litt mer utdypende.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at de gadd å presentere det der. Det så jo skikkelig dårlig og uferdig ut. Tregt og hakkete, og animasjon som plutselig hopper litt tilbake og animerer dobbelt. Respons når man trykker? Venstre-høyre, opp-ned, ctures, det hele så bare fryktelig rotete og fælt ut synes nå jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...