EinarEriksen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Her kan du se en video av det nye mobiloperativsystemet fra Microsoft. Les mer Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det.. var en rimelig kort og "stille" sniktitt. Men lyst på WM7 har jeg Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dere burde sneket den ned i lommen, og tatt den med for grundigere testing her Det er ikke tyveri hvis man leverer det tilbake når WM7 kommer i handlen? (A) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hakket litt og animasjonene tok litt vel lang tid. Orker jeg å se den samme animasjonen som varer nesten 2 sek bare fordi det skal være litt kult? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Orker jeg å se den samme animasjonen som varer nesten 2 sek bare fordi det skal være litt kult? Tenkte akkurat det samme. Hjelper ikke med kjapp hardware om animasjonene varer så lenge. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Vil nå tro at det vil bli konfigurerbart, så man kan velge selv hvor mye eyecandy man vil ha... Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det ser ut til å gi lite eller ingen feedback og man vil komme i tvil om trykket eller sveipet er overhodet registrert da det først skjer noe ca. et sekund etterpå. Får håpe det blir forbedret betraktelig innen det kommer i salg. Det virker også ulogisk da det ikke fremgår hvilken tekst som er trykkbar og ikke. "Eyecandy" burde absolutt kunne slås av. Det er vel mest for å demonstrere for kunder i butikk osv. Egentlig minner dette mest om noe som litt eldre folk i dress tror er kult, hipt og trendy blant ungdommen. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Synes dette ser skikkelig, skikkelig spennende ut, og økes responsitiviteten vil WM7 virkelig stille sterkt til neste mobilkjøp Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Eneste jeg er skeptisk til i den previewen der er at eposten ser ikke ut til å bli skalert til skjermen? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Blir nok Windows Phone 7 på min neste mobil ja. Ser sykt fett ut Endret 22. februar 2010 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg har IKKE lyst på den der. Blir vel som med resten av produktene (OS, Xbox 360, programvare osv) fra Microsoft.......det holder ikke mål. Da med et unntak som jeg kommer på, nemelig Windows 7. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Wow, for en dypgående analyse av MS sine produkter. Føler du virkelig satt MS på plass, nei ingen av MS sine produkter fungerer i det hele tatt og det stemmer vel heller ikke at millioner av mennesker hver dag bruker produkter fra MS og er meget fornøyde med det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 To umiddelbare innvendinger. 1. Hvilken tekst kan jeg trykke på? 2. Hvordan vet jeg hva som skjuler seg opp og ned og frem og tilbake? Dette ligner mer på en powerpointpresentasjon enn et navigerbart grensesnitt ... Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 En ting som ville tatt mye av nattesøvnen min er at teksten ikke tilpasser seg skjermen. Jeg ville hatet å ha "ictures" på skjermen eller halve hodet til en kontakt på en av "flisene". Grøss. Jeg vet at antagelig er tanken bak er at man skal påvirkes til å scrolle videre osv, men så lenge det finnes andre telefoner som tilpasser teksten til vinduet velger jeg nok en av de fremfor dette Lenke til kommentar
Androod Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hakking? Går smooth, men hvem bryr seg..det er en demo boks med uferdig OS. Uansett, det er pent å se på, men enig med "Powerpoint" kommentaren, det blir liksom for mye Windows media center følelse. Det finnes en annen video som viser litt mer utdypende. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Til alle som tror at det hakket: Det er hele videoen hakker, ikke telefonen. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg skjønner ikke at de gadd å presentere det der. Det så jo skikkelig dårlig og uferdig ut. Tregt og hakkete, og animasjon som plutselig hopper litt tilbake og animerer dobbelt. Respons når man trykker? Venstre-høyre, opp-ned, ctures, det hele så bare fryktelig rotete og fælt ut synes nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg