Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Derfor er gutter utro/ ikke utro

Anbefalte innlegg

*snip*

*snip*

Hvordan forklarer du da, etter en undersøkelse..så viser det seg at over halvparten av oss har en eller annen gang i løped av livet hatt et sidesprang.

Kanskje du skal åpne øye litt, og inse at det faktisk ikke er SÅ unormalt som du kanskje tror.

Vet ikke hvor jeg skrev at det ikke var så unormal.

For all del, la det være normalt hvis du vil, hjelper ikke meg noe spesielt med at jeg er sterk uenig i det du skriver og måten du skildrer "mannen" på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*snip*

*snip*

Hvordan forklarer du da, etter en undersøkelse..så viser det seg at over halvparten av oss har en eller annen gang i løped av livet hatt et sidesprang.

Kanskje du skal åpne øye litt, og inse at det faktisk ikke er SÅ unormalt som du kanskje tror.

Vet ikke hvor jeg skrev at det ikke var så unormal.

For all del, la det være normalt hvis du vil, hjelper ikke meg noe spesielt med at jeg er sterk uenig i det du skriver og måten du skildrer "mannen" på.

vis du mener det jeg skrev er riv ruskende galt, ja da vil jeg gjerne høre din forklaring da, på hvorfor over halvparten av oss har et sidesprang... for du har vel en egen mening om det har du ikke?

eller er du bare en person som alltid mener andre tar feil, men som selv ikke har noe formeniger.

Lenke til kommentar

edit: Det nye forumet og quoting er tydeligvis ikke bestevenner. Orker ikke holde på i en halvtime, men til han som sier at en undersøkelse viser at 50% er utro/har sidesprang. Det har 0 hold hvis du ikke refererer/linker til undersøkelsen.

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Ja, jeg har min mening angående din tråd.

Jeg mener at uansett hvordan ting var "før" så gir det ikke oss gutter en unnskyldning å være utro.

Jeg misliker folk som er utro til de grader og jeg tviler sterkt på at jeg kunne tilgitt dama om hun var det. Snakk om tillit til personen man elsker, og jeg mener at man bare kan virkelig elske én person.

Har ikke noe å si om du synes at sex ikke nødvendigvis trenger å være med følelser eller ei, eller om det er noe vi gutta MÅ.

-

Jeg personlig mener at det å ha et sidesprang ikke har noe sammenheng med at man ikke elsker kjæresten sin, for det henger ikke sammen. Det er ikke slik at, nei nå elsker jeg en annen jente, så nå har jeg sex med henne isteden for.

Man trenger ikke å elske noen for å ha sex med noen.

Når en gutt har hatt et sidesprang, og i etter tid blir konfrontert..sitter på griner på sine knær og sier "jeg mente det ikke, jeg elsker deg virkelig"

Ja da tror jeg faktisk på han..at han faktisk elsker dama si. Og kanskje faktisk mer en andre.

Jeg personlig mener at folk som ikke synes at sidesprang ikke har noe s ammenheng med at man ikke elsker kjæresten sin, ikke har noe å gjøre i et forhold. Lev like godt singel.

Trenger selvfølgelig ikke å elske noen for å ha sex med de, men betyr det at man kan gå rundt å ha så mye sex man vil, selv om man er i et forhold? Nei, jeg tror på å leve monogam eller hva det heter.

Han elsker ikke damen sin

Hvis han flyr rundt å høvler over damer i hytt og pine. Han elsker henne ikke mtp han respekterer ikke henne nok til å være kun med henne.

Grunnen til at gutter ikke er utro, er ikke fordi dem ikke har lyst eller ønsker å ligge med en annen. Langt i fra.

Men mere fordi gutten er redd for å bli avslørt eller fersket. Og da vet vi at "helvete er løs"...og man begynner å vurdere om det er vert det. og 99% av gangene så er det ikke det.

Men jeg tror at dersom gutten derimot, fra en eller annen overmakt kunne fått en garanti om at kjæresten sin aldri noen sinne ville vite det. Så ville nok den 99% andelen vært betydelig MYE lavere.

Du mener at grunnen gutter IKKE er utro, er pga det vil bli et helvete om de ble busted?

Og at hvis de kunne være utro, så ville så og si alle gutta vært det?

Gutter som tenker at de ikke bør være utro pga det vil bli et helvete om de blir busted, har ingenting i et forhold å gjøre. Som jeg nevnte før.

Det at gutter har sexuale drifter ligger helt i naturen.

Det med utroskap, giftemål..samboerskap osv osv er menneskelagde regler, og som det biologiske mennesket vi er så vil jo selfølgelig kroppen vår forholde seg til naturen, og ikke disse reglene.

Man må rette seg etter samfunnet, levemåte og lignende.

Ting som kanskje stemte før i ugga-ugga tiden behøver ikke å stemme nå, vil tro at menneskheten av utviklet seg såpass og klarer å holde tilbake sine seksuelle drifter.

Ble mye dette, men hva er det du egentlig vil med tråden?

Lenke til kommentar

Skulle jeg blitt sammen med en jente måtte jeg vært god venn med henne også jeg kunne aldri tenkt hun dama er skamdeilig henne vil jeg bli sammen med, da hadde jeg heller tenkt hun dama er skamdeilig henne vil jeg pule. Jeg mener at dersom man er utro mot partneren sin er man en foræder som svikter en person som er din venn å som er glad i deg å det gjør deg til en dårlig å egoistisk person i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...