Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Derfor er gutter utro/ ikke utro

Anbefalte innlegg

Jeg personlig mener at det å ha et sidesprang ikke har noe sammenheng med at man ikke elsker kjæresten sin, for det henger ikke sammen. Det er ikke slik at, nei nå elsker jeg en annen jente, så nå har jeg sex med henne isteden for.

Man trenger ikke å elske noen for å ha sex med noen.

Når en gutt har hatt et sidesprang, og i etter tid blir konfrontert..sitter på griner på sine knær og sier "jeg mente det ikke, jeg elsker deg virkelig"

Ja da tror jeg faktisk på han..at han faktisk elsker dama si. Og kanskje faktisk mer en andre.

Grunnen til at gutter ikke er utro, er ikke fordi dem ikke har lyst eller ønsker å ligge med en annen. Langt i fra.

Men mere fordi gutten er redd for å bli avslørt eller fersket. Og da vet vi at "helvete er løs"...og man begynner å vurdere om det er vert det. og 99% av gangene så er det ikke det.

Men jeg tror at dersom gutten derimot, fra en eller annen overmakt kunne fått en garanti om at kjæresten sin aldri noen sinne ville vite det. Så ville nok den 99% andelen vært betydelig MYE lavere.

Det at gutter har sexuale drifter ligger helt i naturen.

Det med utroskap, giftemål..samboerskap osv osv er menneskelagde regler, og som det biologiske mennesket vi er så vil jo selfølgelig kroppen vår forholde seg til naturen, og ikke disse reglene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok at man ikke nødvendigvis må elske noen for å ha sex med dem.. Det er det vel sikkert ikke mange som har påstått heller, men jeg tror du har misforstått et lite poeng. Nemlig respekt. Hvis man er i et forhold med en person så er det da ikke sånn at man ikke har sex med andre fordi man frykter å bli ferska, men heller fordi man har respekt nok for den personen man er sammen med til at man ikke gjør det.

Den naturlige seksuelle driften som alle mennesker har er der. Akkurat det kan jeg si meg enig i, men vi har også en ting som heter fri vilje. Vår frie vilje, og hvordan vi velger å bruke den, baserer seg som regel på hva man etisk sett føler er riktig og feil å gjøre. Hvis du mener det er riktig å stole på din egen seksuelle drift fremfor etiske og moralske problemer, så må du for all del gjøre det, men det er da heller ingen som tvinger deg til å være i et forhold

Lenke til kommentar

Jeg personlig.... mye tekst ....Men jeg tror at dersom gutten derimot, fra en eller annen overmakt kunne fått en garanti om at kjæresten sin aldri noen sinne ville vite det. Så ville nok den 99% andelen vært betydelig MYE lavere.

Det med utroskap, giftemål..samboerskap osv osv er menneskelagde regler, og som det biologiske mennesket vi er så vil jo selfølgelig kroppen vår forholde seg til naturen, og ikke disse reglene.

Er du tett? Du må ha en seriøs virkelighetforstyrrelse, eller leve i en sjukt dagdrøm.

edit: Og hva i ... har dette med sexuelle drifter og naturen å gjøre? Mener du at hvis man er i et forhold kan man ikke bli tilfredstilt sexuelt?

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Gutten møter ei utrolig pen jente som er klar for å ha sex med han, i tillegg er gutten lei dama som han har vært sammen med i 2-3 år. BANG gutten er utro ..

Gutter er utro fordi de er lei og vil ha noe nytt, eller de får sjansen på noe bedre... Skal selvfølgelig ikke snakk for alle gutter i hele verden (men det er den grunnen jeg ville ha gjort det for)

Lenke til kommentar

Gutten møter ei utrolig pen jente som er klar for å ha sex med han, i tillegg er gutten lei dama som han har vært sammen med i 2-3 år. BANG gutten er utro ..

Gutter er utro fordi de er lei og vil ha noe nytt, eller de får sjansen på noe bedre... Skal selvfølgelig ikke snakk for alle gutter i hele verden (men det er den grunnen jeg ville ha gjort det for)

Sier ikke bare BANG vettu.

Hvis man ikke har baller nok til å gjøre slutt med forholdet før man har sex med andre, da har man, etter min mening, virkelig sunket lavt. Spesielt etter et så langt forhold.

Lenke til kommentar

Jeg personlig.... mye tekst ....Men jeg tror at dersom gutten derimot, fra en eller annen overmakt kunne fått en garanti om at kjæresten sin aldri noen sinne ville vite det. Så ville nok den 99% andelen vært betydelig MYE lavere.

Er du tett? Du må ha en seriøs virkelighetforstyrrelse, eller leve i en sjukt dagdrøm.

edit: Og hva i ... har dette med sexuelle drifter og naturen å gjøre? Mener du at hvis man er i et forhold kan man ikke bli tilfredstilt sexuelt?

Morsomt. Mennesket er faktisk ikke lagd for monogame forhold. Det er noe vi selv har funnet på. Vi er lagd for å spre våre gener som ofte som mulig, og til så mange som mulig(som holder hver enkelts standard vel og merke).

Lenke til kommentar

Morsomt. Mennesket er faktisk ikke lagd for monogame forhold. Det er noe vi selv har funnet på. Vi er lagd for å spre våre gener som ofte som mulig, og til så mange som mulig(som holder hver enkelts standard vel og merke).

Ja, for det er absolutt det en person som er utro tenker på. Jeg må reprodusere så mye som mulig. Don't fucking fool yourself.

Lenke til kommentar

Det at gutter er redd for å bli fersket er nok ikke den største grunnen. Det er ikke vanskelig å ha et sidesprang uten å bli tatt. Det er nok heller av prinsipper, og respekt for partneren. Selv om jeg fikk en garanti for at jeg kunne være utro uten å bli tatt, så hadde jeg ikke vært det. Jeg har lovet å være trofast, og om jeg hadde gått så lang som å være utro likevel, så hadde samvittigheten min knekt meg.

Lenke til kommentar

Grunnen til at gutter ikke er utro, er ikke fordi dem ikke har lyst eller ønsker å ligge med en annen. Langt i fra.

Men mere fordi gutten er redd for å bli avslørt eller fersket. Og da vet vi at "helvete er løs"...og man begynner å vurdere om det er vert det. og 99% av gangene så er det ikke det.

Hvordan dro du den konklusjonen? Jeg vil heller si de fleste gutter IKKE er utro nettopp fordi de bryr seg om jenta si.

Vet ikke om du er gutt eller jente, men jeg er en gutt og fra mitt synspunkt er din påstånd helt gal.

Du sier også at det ligger i guttens natur å ha seksuelle drifter, ja selfølgelig men detta har jenter også, like mye som gutter har.

Jeg er møkk lei av jenter som bare snakker drit om gutter, det er bare for å forsvare dere! For meg virker det ut som jenter er laangt værre på løs utro fronten.

Dere bare skylder alt på guttene, fordi vi er "drittsekker" uansett.

Lenke til kommentar

Det måtte du poste som anonym?

Min mening er at det er utrolig egoistisk å være utro.

Nei, det måtte jeg ikke, men noe jeg gjorde siden jeg ikke var hjemme.

Ja, for det er absolutt det en person som er utro tenker på. Jeg må reprodusere så mye som mulig. Don't fucking fool yourself.

Det en person tenker på? Det var dine ord, ikke mine.

Jeg bare sier at det til en viss grad er naturlig for menn, således som kvinner å ha flere sex partnere.

Et bevis på dette er at selv om man kan ha vært i et 10 år langt forhold, så tenner man fortsatt på andre personer av det motsatte kjønn som ikke er din kjære.

Derimot, om du faktisk går bort og er utro er helt opp til deg selv.

Jeg bare sier at hadde mennesker vært lagd for å være monogame, så hadde man ikke tent på andre personer, når man er i et forhold. Det er selvfølgelig ingen unnskyldning om man har gått inn i et eksklusivt forhold med en annen.

Lenke til kommentar

Tåpeligste jeg har hørt.

Har hatt sex mange ganger uten og ha elsket vedkommende. (før jeg fant min kjære)

Men det og være utro med sin kjære eller type (om du er kvinne)så går det

på respekt. Enkelte kan sikkert tenke det at damen,typen ikke finner det ut om du er utro men det kommer som regel alltid frem. Jeg er ikke utro for det jeg er redd for å bli tatt/avslørt men fordi jeg har stor respekt for damen min og er veldig glad i henne. Og om jeg skulle blitt "lei" av henne så hadde jeg ikke vært utro for det. Det er bare patetisk og barnslig.

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar

Er faktisk veldig uenig!

Selv så er jeg den personen som behandler folk slik jeg vil de skal behandle meg.

Hvis jeg ikke vil at kjæresten skal være utro, kan jeg heller ikke være utro selv!

Det blir feil! Er man utro, fortjener man ikke å kjæreste føler jeg.

Om dama finner det ut og hun er glad i deg, da blir hun knust, det er jeg sikker på.

Jeg tenker; hva om hun hadde vært utro mot meg? Det hadde vært helt jævlig.

Hadde ikke visst hva jeg skulle gjort! Derfor er det for min del helt unaturlig!

Kunne ikke funnet på noe så dumt! Man lyver heller ikke for bestekameraten sin.

Sånn er det bare. For min del i hvertfall!

Synes folk som er utro er drittsekker, regelrett!

Tenk hvor mye tid dama har brukt på deg! Tenk alle følelsene... Om man er følsom,

stikker det skikkelig vil jeg tro! Aldri opplevd det, men bare en periode

uten folk jeg er godt knyttet til, er litt vondt. Så jeg kan tenke meg det.

Utroskap er ikke noe for meg! Rett og slett! Så nei, det ligger ikke i natur

for alle menn!

Lenke til kommentar

Sier ikke bare BANG vettu.

Hvis man ikke har baller nok til å gjøre slutt med forholdet før man har sex med andre, da har man, etter min mening, virkelig sunket lavt. Spesielt etter et så langt forhold.

Nei du har jo helt rett. De fleste som er utro tenker lenge over det før de gjør noe med det. Kanskje flere måneder eller kanskje år -.-

De fleste som er utro går ikke å tenker nå skal jeg være utro (selvfølgelig er det noen som gjør det og). Men det skjer som regel på en kveld på byen. Du er godt på vei til det som heter full, og du har draget på damene. Så jo BANG, så skjer det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...