Pingla Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 I listen over mine meldinger så fremkommer lørdag og søndag slik: lørdag og søndag, dessuten så bør de vel gramatisk riktig skrives med stor forbokstav i den aktuelle listen. "Ble medlemsdatoen" inneholder flere feil, f.eks: 05-desember 04. Det rette bør vel være 5. desember 04 Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Dager, måneder og høytider starter på liten bokstav. F.eks lørdag, april, jul osv Bare til info. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Det er da vel normal rettskriving som gjelder? Om lørdag står som første ord i en setning så skal den skrives med stor L? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Det er da vel normal rettskriving som gjelder? Om lørdag står som første ord i en setning så skal den skrives med stor L? Jepp Som jeg skrev, den aktuelle listen og der kommer dag først i setningen. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Var mest ment til bizarro_per, som eg tolker dithen at han påstår de alltid skal skrives med små bokstaver. Men eg kan ha feiltolket Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Nå er klokkeslettene fikset slik at det er riktig format på dem, si fra hvis dere mener det fremdeles er noe feil der. Når det gjelder store og små bokstaver på måneder blir det sett på litt senere. Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Point taken Ser det nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Nå er klokkeslettene fikset slik at det er riktig format på dem, si fra hvis dere mener det fremdeles er noe feil der. Takk, takk. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Feilen som har med lørdag og søndag å gjøre er det egen feilmelding om her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=40 De andre problemene tatt opp i denne tråden ser jeg på som løst, men lag en sak i trackeren dersom dere oppdager en feil som ikke er opplyst om i trackeren fra før. https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg