Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Litt start hjelp..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Vell, Det er en jente som har begynt på jobben min. Jeg veit ikke så veldig mye om henne. Siden hun er vikar i kantina. Og blir lissom vanskelig og snakke med henne, Pluss at jeg er veldig sjenert. Jeg er lissom ikke helt sikker på alderen hennes heller. Hu ser lissom litt eldre ut. Men samtidig ikke... Og jeg vet heller ikke hvor lenge hun kommer til å jobbe her. Siden vi har hatt vikarer i kantina før, og de pleier ikke å være der så lenge. og jeg får ikke sett henne så ofte heller, er vell bare i de 2 pausene, og mat pausa. Jeg har jo prøvd litt på øye kontakt, Og legger merke til at hun ser på meg når jeg ser på hu. Men dette er vell ganske normalt...

Også til spørsmålene mitt :p

Hvordan skal jeg lissom gå frem for å få mere kontakt? Som sakt, jeg er veldig sjenert...

Takker for tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Vell, Det er en jente som har begynt på jobben min. Jeg veit ikke så veldig mye om henne. Siden hun er vikar i kantina. Og blir lissom vanskelig og snakke med henne, Pluss at jeg er veldig sjenert. Jeg er lissom ikke helt sikker på alderen hennes heller. Hu ser lissom litt eldre ut. Men samtidig ikke... Og jeg vet heller ikke hvor lenge hun kommer til å jobbe her. Siden vi har hatt vikarer i kantina før, og de pleier ikke å være der så lenge. og jeg får ikke sett henne så ofte heller, er vell bare i de 2 pausene, og mat pausa. Jeg har jo prøvd litt på øye kontakt, Og legger merke til at hun ser på meg når jeg ser på hu. Men dette er vell ganske normalt...

Også til spørsmålene mitt :p

Hvordan skal jeg lissom gå frem for å få mere kontakt? Som sakt, jeg er veldig sjenert...

Takker for tips :)

Du kan si "takk for maten, var veldig godt" :thumbup: Det sier jeg alltid til søte servitriser. Dem legger faktisk merke til slike små ting. Nok av dem som ikke sier et ord og bare overser henne.

Deretter kan du følge opp med å spørre henne om hvordan hun havnet i kantina deres osv....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...