Latias Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Har prøvd å endre et av mine tidligere innlegg, og der finner jeg HTML-koder. Og når jeg velger å forhåndsvise innlegget, blir det bare tull. Hvor har det blitt av BBC-kodene? EDIT: Dette gjelder altså for innlegg fra før oppgraderingen. Endret 19. februar 2010 av Latias Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Uff da. Den var stygg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Dette gjelder også på mine personlige notater. Har et par quotes der, de har rett og slett blitt ødelagt med HTML-koder. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Mitt tips: Ikke gjør noe særlig nå, ikke prøv å endre ting også krysser vi fingrene for at dette kan fikses for alle på en gang av drift Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Mitt tips: Ikke gjør noe særlig nå, ikke prøv å endre ting også krysser vi fingrene for at dette kan fikses for alle på en gang av drift Altså, trenger virkelig å oppdatere denne førsteposten, men får jo ikke gjort det. Dere må bare prioritere denne saken, vær så snill! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Altså, trenger virkelig å oppdatere denne førsteposten, men får jo ikke gjort det. Dere må bare prioritere denne saken, vær så snill! Beklager, får samme problem når jeg prøver å endre innlegget. Skal ta det videre da dette er en alvorlig feil! Endret 20. februar 2010 av hernil Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Vi tar det videre her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg