Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) jeg vet ikke hvordan det er på den andre PCen min nå, men på denne er skinnen veldig mærkelig. jeg husker ikke hva den het, tror det var noe med invision. jeg finner faen ikke frem her lenger. så hva skjer? edit: bildet mitt er borte. edit2: jeg bruker firefox, noe jeg ahr brukt i noen år nå. windows xp. Endret 19. februar 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vi er midt i en oppgradering til IPB3 i motsetning til IPB2 som var brukt tilogmed i går. Skinet ditt kommer helt sikkert tilbake etter hvert. Noe som ligner hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 helt jævlig å være uten brukbart diskusjon.no en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 holder de enda på? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Med oppgraderinga? Ja, i den forstand at dei driv med å fikse bugs. Eg har ikkje peiling på kor lang tid det vil ta å få alle dei gamle skina på plass, om det skjer, so det er best å smøre seg litt med tålmod. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Sånn det er nå er forumet helt jævlig, jeg håper det bare er midlertidig, hvis ikke vurderer jeg seriøst å slutte å bruke diskusjon.no Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Alle bugs som er nevnt er allerede blitt poengtert i egen kategoriog lagt til i trackeren. Vit at dette jobbes med. Generelle klager på designet kan tas i dennetråden, mens konstruktive tilbakemeldinger kan formuleres og legges til i trackeren. Tråden stenges da diskusjon kan tas et av de nevnte stedene. Reaksjoner på moderering tas på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg