Bergerer Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Bruker nå bare en vanlig høvel jeg da, men jeg er nøye på å alltid barbere med hårene, ikke mot, så det ikke blir inngrodde hår og irritert hud. Har barbert både kuk og baller siden barneskolen uten å kutte meg. Og så er det en fordel å barbere seg i dusjen med bare vann som "glid" og ikke produkter med kjemikaler og parfyme som irriterer huden. Varmt vann gjør hårene mykere og lettere å barbere bort også. Etter barbering pleier jeg å smøre inn stellet med litt olivenolje. Blir så bra. Liker følelsen av glattbarbert kuk og pung tihi Endret 26. august 2011 av Bergerer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Runk litt før du starter, så ikke tissen henger og slenger i veien. Sånn at hvis du faktisk skjærer deg så spruter det noe sykt med blod ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ikke bruk saks...For faen! Jeg har selv klippet meg i ballene med saks da jeg var i 13-14 års-alderen. It was not funny i det heletatt! Postet av anonym: 9bbcf4bfe3d862bad44d3f801dd858e5 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå