Jonta Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Støttes ikke. Jeg bruker hurtigsvar hele tiden, og syntes det var forferdelig irriterende å måtte trykke på "Hurtigsvar"-knappen hver gang. Ikke særlig hyppig. Jeg må dog si: Denne versjonen er heller ikke optimal: Når jeg trykker inni tekstfeltet popper det opp ekstrafunksjoner, som gjør at det tar lengre tid. I tillegg: Hvem trenger alle disse funksjonene i denne sammenhengen? Det er en grunn til at det heter hurtigsvar, og slikt som skrifttyper, andre stiler, smilefjes og annet fjas bør etter min mening forbeholdes avansert svar, eller full editor. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Støtter ikkje den eg heller. Bruker nesten alltid hurtigsvar. Ikkje er den i veien for nok heller der nede. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Bruker også nesten kun hurtigsvar. Syntes det er greit som det er nå. Som sagt blokkerer den jo ingenting, og den utvider seg først når man trykker på den. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jo, den blokkerer lista over kor mange og kven som les tråden. Til dykk som brukar hurtigstart heile tida, så har det da alltid vore eit alternativ for den som ønskjer å ha denne open som standard. Nei, gi oss tilbake valfridomen. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 alltid vore eit alternativ for den som ønskjer å ha denne open som standard. Nei, gi oss tilbake valfridomen.Som tydeligvis mange ikke visste om. Stemmer dermed for å få tilbake valgfriheten, men ha hurtigstart synlig by default, i stedet for ikke synlig. Og rydd opp i den (!). Ser jo nesten ingen forskjell mellom hurtigstart og full editor. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Støtter Lars lett! Før måtte man trykke på en knapp for å svare, det må man nå også på en måte, man må trykke i feltet før man kan svare, det er prikk likt som før. Like greit å stue den bak en knapp da! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Tar det videre her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=72 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg