varus Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sitter og vurderer politiutdanning med etterutdanning/spesialisering. Synes mange av etterutdanningene virket veldig spennende, blant annet kriminaltekniker og UP. Det jeg lurer på er om det er et realistisk mål å bli for eksempel kriminalteknikker? Eller er dette så å si umulig i og med at det ikke trengs så mange innen dette feltet, og at dette er populært? Hvordan får man en sånn jobb, er dette basert på karakterer fra politihøgskolen? Vil bare legge til at jeg har ingeniør-utdannelse innen elektronikk, men sikkert vanskelig å samkjøre den med noe i politiet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Tror det er mange politistudenter her. Vi har allerede en enorm tråd om dette. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Sitter og vurderer politiutdanning med etterutdanning/spesialisering. Synes mange av etterutdanningene virket veldig spennende, blant annet kriminaltekniker og UP. Det jeg lurer på er om det er et realistisk mål å bli for eksempel kriminalteknikker? Eller er dette så å si umulig i og med at det ikke trengs så mange innen dette feltet, og at dette er populært? Hvordan får man en sånn jobb, er dette basert på karakterer fra politihøgskolen? Vil bare legge til at jeg har ingeniør-utdannelse innen elektronikk, men sikkert vanskelig å samkjøre den med noe i politiet. Sjekk i kategorien du postet i. Her finner du to tråder, én stor som svarer på spørsmålene dine og en liten som er mest chit chat om trening og opptaket i 2010. Lenke til kommentar
varus Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 ok den er grei. Tenkte det var litt teit å skrive i og med at det er andre politi-tråder. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Vel, det er ikke teit, hehe. Du så bare ikke etter godt nok, og det må vi da respektere. Godt du har oss som tipser deg, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå