Visningsnavn Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har et problem. Barbie er sykelig sjalu, hun er blitt paranoid. Hver gang jeg har puttet en ny dame i det siste har jeg hatt på følelsen at noen har observert meg i forkant av jokketuren. Nå vet jeg hvorfor!! Barbie har leid privatdetektiv som har fulgt etter meg i 2 uker, og fått med seg at jeg har plugget 12 damer. Barbie fortalte det selv og jeg er veldig skuffet, faktisk så skuffet at jeg vurderer karantene for henne. Hun skal ikke få smake på jernstanga på 1 måned, mens Bambi skal få dobbel dose. Hele denne episoden bekrefter bare mine tanker om kvinner, de er kyniske og beregnende. Mvh Visningsnavn, skuffet og såret over kvinnens sluhet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hun er da ikke paranoid når det faktis stemmer at du driver å plugger damer i hytt og pine. Hele posten din var vååss fra start til slutt. Endret 19. februar 2010 av Léon_ Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 -> -> du gjør meg kvalm man, skjerp deg, takk gud for at dama di gjore som hun gjore, fortjener bedre en deg! Lenke til kommentar
FeRu Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 ... Du er skuffet fordi hun tok deg i å være utro? Slå opp med henne istedet for å putte henne i "karantene", du. Du fortjener henne ikke. Og vask deg, vær så snill =) Troll lukter ikke godt. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det påstås at et bilde sier mer enn tusen ord, såeh... Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva er problemet, du plugger jo damer i hytt og pine ? eller må jeg rope på trollet? Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 trollet har vært på afære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå