King-Nothing Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Bestilte denne i går og håper å få den til uken. Noen her som har erfaring med denne eller vet om nettsider hvor denne er omtalt, gjerne med bilder. Har ikke funnet veldig mye når jeg har søkt. Endret 19. februar 2010 av King-Nothing Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er en helt ok sak, og gjør det den er ment å gjøre. Den hvite duken festes med borrelås langs kantene etter at du har brettet boksen ut. Har hatt den i et par år nå, og det er ingen tegn til at sølvbelegget på innsiden flasser av, noe som er tilfellet med en rund reflektor jeg kjøpte derfra. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Takk for svar! Har du noen eksempelbilder du har tatt med denne? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har 40x40 utgaven,eneste problemet er at front-duken er litt for liten den tetter ikke ordentlige for strølys. Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Dette var det eneste jeg fant i farten: Det er lenge siden jeg tok dette bildet, så jeg husker ikke helt oppsettet, men jeg mener at jeg hadde softboksen på venstre side, en hvit reflektor bak og en blits som belyste reflektoren. Har tatt endel protretter også med denne softboksen, men de kan jeg dessverre ikke vise her på forumet. Du har absolutt ikke gjort noe bomkjøp, den gjør akkurat det den er ment å gjøre, og du vil få mange fine bilder med den. Det at duken er litt liten ser jeg ikke på som noe stort problem. Det er kun helt ytters i hjørnene det blir en liten åpning, og jeg kan ikke se på bildene at det har noe å si. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er ingen stort problem nei,kan hende den skal være litt trang for å unngå skrukker på duken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå