Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Mine klager i forbindelse med oppgraderingen


Anbefalte innlegg

Eg synst ikkje det gjer noko at hurtigsvar er ope, den ligg jo berre nederst uansett.

Lista over kven som les tråden kjem under hurtigsvar. Kanskje ikkje den viktigaste funksjonen, men det kan no vere greit ha den synleg utan å måtte bla så langt ned. Tidlegare kunne ein velje om hurtigsvar skulle vere ope heile tida. Valfridom er som regel fint, så kunne godt ha hatt det sånn framleis. (Eg kunne ikkje sjå nokon alternativ for å endre dette, men eg har kanskje oversett noko.)

Sant nok, tenkte ikkje på den. Såg ikkje nokon val for det i Kontrollpanelet eg heller.

 

Eller, jeg har funnet en positiv ting, det er multisitat.

Som faktisk ikkje er ein ny funksjon. Forskjellen er at den før heitte berre Sitat, so no er det kanskje litt enklare å forstå kva den gjer.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har funnet en positiv ting, det er multisitat.

Den eksisterte nå i forrige versjon også da, man klikket på Sitat-knappen på aktuelle tråder slik at disse ble merket med rød +Sitat eller hva det var.

Okei, den ga lite mening før da jeg ikke ante hva den var til for wallbash.gif

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

+1

 

Gidder ikke å gjenta det som alt er sagt. Men på meg følger dette klart i den trenden som tek.no nettverket startet ved prisguiden 2. De gjennomfører ting med klart manglende testing og kompetanse. Det er snart et spørsmål om man ikke bør forlate "lokalet" og finne/opprette et nytt treffsted.

 

I tillegg til nevnte bilde, spoiler, sitering etc, tar "spalten" for bruker alt for mye plass. Noe som gjør hele greia mindre lesbar.

 

I det hele er det noen som ikke har forstått at hovedkriteriet for et fungerende forum er lesbarhet og navigasjon.

Lenke til kommentar

- Når man følger lenker så åpnes de i samme fane. Det vil jeg ikke ha noe av. Alt for lett å være borti noe.

Jeg for min del foretrekker å selv velge om jeg vil åpne en link i en ny fane eller ikke. Hvis du kommer borti linker så ofte at det er er stort problem, bør du kanskje revurdere måten du bruker musen/styreflaten på.

Lenke til kommentar

Dotten skriver dette i en annen tråd:

Hei folkens!

 

Nå er det viktig at alle som vil hjelpe med å terminere bugs/mangler man kommer over lader våpenet og retter skytset med egen tråd i den dedikerte kategorien. Prøv å få en tråd pr. bug/ønske slik at utvikler Mads og co. får det mest mulig oversiktlig. Gjemmer det seg vekk på side 13 i en tråd blir det fort oversett, selv om vi skal prøve å få på plass tråd for alt som nevnes her også :)

 

Jeg kan se poenget hans veldig godt og har derfor gått i gang med å lage en tråd per bug/ønske.

Oppfordrer dere til å gjøre det samme så kan heller denne tråden fungere som en slags sytetråd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...