HQKT Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei Prøver å koble til en nettverksprinter. Mener jeg har gjort dette andre steder før uten problemer. Jeg har IP-adressen... Noen som har en steg-for-steg-måte? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 1. finn bruksanvisning. 2. finn driver og programvare fra produsent. 3. installer driver og programvare i henhold til bruksanvisningen for å få printeren til å fungere som selvstendig nettverksprinter. vel, det er iallfall alt jeg kana bidra med i forolh til informasjonen du har gitt. hadde vært greit med merke og modell... Lenke til kommentar
HQKT Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Løste seg ved å bruke en nedstøvet cd med drivere. Lasta de ned først pga at jeg trodde det fantes nye drivere på nettet. Gammel printer.. Det fikk jeg ikke til å funke. Programvaren på cd'n søkte opp og installerte den selv =) Uansett takk! 1. finn bruksanvisning. 2. finn driver og programvare fra produsent. 3. installer driver og programvare i henhold til bruksanvisningen for å få printeren til å fungere som selvstendig nettverksprinter. vel, det er iallfall alt jeg kana bidra med i forolh til informasjonen du har gitt. hadde vært greit med merke og modell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå