Eivor Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Kjøpte en mini-bærbar med Windows XP OEM på. Det fulgte ikke med fysisk plate, kun recoverybackup og recovery-progrogram. Fikk avinstallert recovery-programmet ved et uhell. Har en fysisk plate med OEM-versjon av XP med servicepack 2 inkludert tilhørende en annen maskin. Kan jeg bruke denne på Mini-Pc-en (og da bruke Mini-Pc-en sitt serienummer)? Lenke til kommentar
xstnc Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har opplevd at HP sine OEM plater henter ut keyen selv - og at jeg ikke kan bruke OEM plater fra HP på andre produsenters maskiner. Hvilken produsent er det snakk om her? Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Det er en HP Compaq 730EQ. Tør ikke prøve i tilfelle installasjonen er gått for langt når jeg kommer til "skriv inn produktnøkkel". Alså om den eksisterende XP installasjonen da er ødelagt. Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Det er en HP Compaq 730EQ. Tør ikke prøve i tilfelle installasjonen er gått for langt når jeg kommer til "skriv inn produktnøkkel". Alså om den eksisterende XP installasjonen da er ødelagt. Mulig jeg misforsto her. OEM versjonen med CD-plate er fra en selvbygg-PC. Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Tok sjansen på å prøve, det gikk heilt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå