Cognomen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeez. Jeg likte virkelig ikke den nye oppdateringen altså. Huff. Lenke til kommentar
water2foto Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 "Jeg har ikke noe imot endringer så lenge det ikke berører meg selv". Synes egentlig at det meste er nesten som før, hva er problemet ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Vel, teksten er alt for stor så kategoriene tar for mye plass. Man får ikke gå til sidenummer fra trådoversikten så man starter ALLTID på side 1 og må gå til "siste". Kan jeg endre dette noen steder? Irriterende som pokker.. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Er det mulig å få kunne velge tilbake til det gode gamle designet? Syntes igrunn at det er unødvendig å bytte fra noe som er så enkelt og greit. På det nye åpnes ikke linker å nye faner, noe som var vedlig greit. Og når man klikker på ett bilde, kommer det opp en sværing over hele skjermen i stedet for ett lite vundu, noe jeg ser på som unødvendig. Mer oversiktlig over trådet du har lest eller ikke var det også. Jeg tror at alle blir glade og fornøyde hvis vi kan få mulighet til å få tilbake det gamle, værsåsnill! Endret 20. februar 2010 av sandinista Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Liker ikke den nye looken. Gir meg samme følelse jeg fikk med gamers nye forum. Fargene er... for lyse, elementer som bør være i fokus er det ikke, og alt er generelt ganske rotete. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skuffet over dette nye designet gitt. Det gamle var veldig oversiktlig, og brukte lite unødvendig plass. Nå er det scroll-meg-i-hjel for å lese gjennom den minste ting. Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 HJELP før når jeg trykte på "fler diskusjoner" på HW sin forside fikk jeg opp en liste over tråder med nye innlegg i fra HW sin del av diskjusjon.no NÅ får jeg en liste over hele forumet. hva skjer? jeg vil ha lista over tråder fra HW sine tråder som har fått nye innlegg. slik jeg fikk før. håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Noen småting kunne nok vært bedre (ex. likte den mørke kategori- og emneheading'en i gml versjon) og bortsett fra bug'sa (som sikkert blir fixet) liker jeg det nye forumet. Foreløpige pro's: *Skins-velgeren var nice (vet ikke om dette var tidligere?) Fint å kunne ha f.ex Hardware.no heading og menyer øverst. *Epostvarsling kommer nå med emnetittel først: "[Den store ...... tråden] Melding om nytt innlegg" (Tidligere: "Melding om svar i et emne du abonnerer på..." Gir mere oversikt i epostleser, spesiellt på små enheter. Endret 20. februar 2010 av JaNeiJo Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 er det bare meg ? designet gjør at oversikten er lit slitsom. - man kommer ikke direkte på mine innlegg - nye innlegg er ikke markerte - avtar bildet ser ut til å bare fungere delvis Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Profilkommentarer? Ærlig talt, hvem er det egentlig dere prøver å etterligne? Nettby.no? Jeg fatter ikke hvorfor man på død og liv skal forandre på noe som fungerer til fordel for noe som ikke fungerer. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Tok siste post her, bare for et eksempel. Skal vel ikke være slik? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skulle ønske moderatorene (eller hvem som styrer dette) kunne hørt på oss Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Tror det vil gå lang tid før jeg vender meg til dette designet. Er jo tre meter med luft mellom hver tråd på mine innlegg, i tillegg mangler jo den viktigste funksjonen av alle "gå til første uleste innlegg". Det er jo slik at man må inn på hver tråd man har lest på før for så å kunne finne ut om det er kommet nye innlegg, satan å irriterende! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Irritert meg selv over det. Håper det er noe som fikses. Designet et pent, absolutt, men trenger litt større kontrastforskjeller og mindre skrift. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Når blir det mulig å velge det gamle designet igjen? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 De har sagt at de vil gjøre det slik? =) Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Med tanke på alle klagene på det nye designet burde de lage et skin som ligner på det gamle værtfall, men det vil sikkert ta litt tid siden oppgraderingen er så ny. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ser ut til at det ikke har blitt postet like mye siden det nye designet. Mine innlegg trådene blir ihvertfall sjeldent oppdatert nå. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er vel ikke noe rart. Umulig å finne fram. Forferdelig vanskelig å navigere. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Ser ut til at det ikke har blitt postet like mye siden det nye designet. Mine innlegg trådene blir ihvertfall sjeldent oppdatert nå. Jeg merker selv at jeg er mindre aktiv. Det av hovedsakelig av en grunn: Jeg har falt ut av tråder, jeg aner fan ikke hvor jeg er hen... Den "siste leste innlegg knappen" er noe forumet bør prioritere asap! Endret 20. februar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg