Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet på diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å få kunne velge tilbake til det gode gamle designet? Syntes igrunn at det er unødvendig å bytte fra noe som er så enkelt og greit. På det nye åpnes ikke linker å nye faner, noe som var vedlig greit. Og når man klikker på ett bilde, kommer det opp en sværing over hele skjermen i stedet for ett lite vundu, noe jeg ser på som unødvendig. Mer oversiktlig over trådet du har lest eller ikke var det også.

Jeg tror at alle blir glade og fornøyde hvis vi kan få mulighet til å få tilbake det gamle, værsåsnill! :)

Endret av sandinista
Lenke til kommentar

HJELP

før når jeg trykte på "fler diskusjoner" på HW sin forside fikk jeg opp en liste over tråder med nye innlegg i fra HW sin del av diskjusjon.no

NÅ får jeg en liste over hele forumet. hva skjer? jeg vil ha lista over tråder fra HW sine tråder som har fått nye innlegg. slik jeg fikk før.

håper noen kan hjelpe.

post-57002-1266662293,9272_thumb.png

post-57002-1266662315,2238_thumb.png

Lenke til kommentar

Noen småting kunne nok vært bedre (ex. likte den mørke kategori- og emneheading'en i gml versjon) og bortsett fra bug'sa (som sikkert blir fixet) liker jeg det nye forumet.

Foreløpige pro's:

*Skins-velgeren var nice (vet ikke om dette var tidligere?)

Fint å kunne ha f.ex Hardware.no heading og menyer øverst.

*Epostvarsling kommer nå med emnetittel først:

"[Den store ...... tråden] Melding om nytt innlegg"

(Tidligere: "Melding om svar i et emne du abonnerer på..."

Gir mere oversikt i epostleser, spesiellt på små enheter.

Endret av JaNeiJo
Lenke til kommentar

Tror det vil gå lang tid før jeg vender meg til dette designet. Er jo tre meter med luft mellom hver tråd på mine innlegg, i tillegg mangler jo den viktigste funksjonen av alle "gå til første uleste innlegg". Det er jo slik at man må inn på hver tråd man har lest på før for så å kunne finne ut om det er kommet nye innlegg, satan å irriterende!

Lenke til kommentar

Ser ut til at det ikke har blitt postet like mye siden det nye designet.

Mine innlegg trådene blir ihvertfall sjeldent oppdatert nå.

Jeg merker selv at jeg er mindre aktiv.

Det av hovedsakelig av en grunn: Jeg har falt ut av tråder, jeg aner fan ikke hvor jeg er hen...

Den "siste leste innlegg knappen" er noe forumet bør prioritere asap!

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...