NgZ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Synes visuelt messig er dette MYE mer behageligere på øyet. Men det er veldig komprimert. De burde laget siden slik at den strekker/former seg etter browseren. Komprimert er jo det det IKKE er. Det er sp mye luft overtalt, atte! Vil du ha bredere forum, velger du et dynamisk skinn, men da er det mye mindre behagelig for øyet å lese innlegg. Tror ikke de kan ha testet dette i det hele tatt med diskusjon.no-skinnet, hver "linje" med en tråd er jo fjorten ganger lengre(/"høyere") enn den burde være. Håpløst. Om man velger dynamisk skinn, blir det bedre (feilen skyldes at enkelte felter blir tre linjer fordi de er blitt for smale, mens de bare er to med dynamisk skinn), men man kan jo ikke lese innlegg som strekker seg over skjermen - det er håpløst. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg beklager å måtte meddele av jeg var fornøyd med gamleskinet. Dette her så elendig ut i forhold til alt annet. Jeg vet jo ikke en gang hvor mine innlegg i ip board er... Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Wææ, hvor er mine favoritter? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Helt nederst til venstre er det en rullgardin På den blå linjen vedsiden av der det står Norsk? Jeg har prøvd alle, og ingen ble til det gamle. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Helt nederst til venstre er det en rullgardin På den blå linjen vedsiden av der det står Norsk? Jeg har prøvd alle, og ingen ble til det gamle. Den ved siden av der det står norsk. Endret 19. februar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er fordi det gamle designet ikke var kompatibelt med IPB3. Så det må kodes på nytt. Slikt tar tid. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Da gjør man det før man "oppgraderer". Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Enig med NgZ der. Oppdatering skulle nok ha venta litt. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Lenker kan ikke klikkes og quotes ser jeg virkelig ikke at er quotes. Bruker chrome 3 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bare en ting å si og det er rett og slett, HERREGUD! Dette er horribelt! På en mini-PC må man vel hete Clark Kent samt ha briller i +50 for å lese noe som helst. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Lagde en rimelig kjapp fix av de problemene som irriterte meg mest ved første øyekast. Ikke noe hokus pokus, men om noen vil benytte seg av den så kan den lastes ned her. Før: Etter: Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) sukk, mistenker at hvis det ikke blir forbedringer så forsvinner jeg helt, liker(eller, LIKTE) diskusjon.no veldig før, men nå er det bare horribelt å følge med i tråder, blir vel som prisguiden, brukte mange ganger ukentlig før, ikke brukt på mange mnd nå... f.eks følge med i https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1199366&st=200 er horribelt nå... bilder åpnes ikke i ny tab osv. faens dritt Endret 19. februar 2010 av Zaft Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 La de som vil skifte tilbake til det gamle. Jeg sliter meg ut av å sitte å lese mine faste tråder nå! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette her var helt forferdelig! Få tilbake det gamle pronto! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 La de som vil skifte tilbake til det gamle. Jeg sliter meg ut av å sitte å lese mine faste tråder nå! Ditto... Eg saknar det gamle HW. skinet... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 først trodde jeg at det var noe galt med innstillingen på pc'en. ( alt for stort etter min første inntrykk )nå kan jeg endre zoomnivået til 100% igjen. men dette er sikkert som med overgangene fra XP til Vista og så Win7, alt blir en vane. men forresten gratulere med det nye designet, ( til disse som står bak dette ) Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Enig med de i andre her, dette er helt horribelt, alt er uoversiktelig! Det er nok med at bruktmarkedet har blitt ødelagt, ikke ødelegg diskusjon også. La oss som likte det gamle få velge et design så det blir som før, eller fjern dette nye tragiske designet, et skikkelig forum ser ikke sånn ut! Endret 19. februar 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Bruktmarkedet, ja. Haha, der vises det jo aldri en eneste annonse. Side 1 av 2 og side 2 av 2 kan jeg bla mellom, men tomme er de begge to... Endret 19. februar 2010 av NgZ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Likte heller ikke det nye designet dessverre. Burde vært valg mellom å bruke det ny eller det gode gammle syntes nå jeg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Skjul-knappen for "dette diskuteres nå" på forumforsiden fungerer ikke. Chrome, Mac OS-X Snow Leopard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg