L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Forresten L4r5, du som er aktiv i den brystfagre tråden, du klarer vel å presse gjennom at forum folka skal fikse gamle spoiler tags? Jeg har mast allerede. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Forresten L4r5, du som er aktiv i den brystfagre tråden, du klarer vel å presse gjennom at forum folka skal fikse gamle spoiler tags? Jeg har mast allerede. Sjefs! Endret 19. februar 2010 av kpolberg Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Helt greit med nytt design, men syntes "mine innlegg" delen ble alt for rotete og vanskelig å forstå om det er nytt innlegg der eller ikke. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 HJEEEELP?!!! Avbryt siste, avbryt siste! Dette var så grusomt og uoversiktelig at jeg ikke kommer til å bruke forumet i særlig stor grad inntil det gamle kommer tilbake. Er det noen mulighet til å velge å bruke det gamle? Hos meg ser alle de ulike designene helt like ut.. Hvorfor endre noe som var så fint og oversiktelig? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er jo så mye bortkastet plass! Har vel plass til 50% av inlleggene/trådene på skjermen samtidig. hAr de testet dette i det hele tatt? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bare få tilbake det gamle skinet så blir nok de fleste fornøyd. Jeg føler vi har vært gjennom dette en gang før og, prisguide.no. En side som jeg brukte veldig mye før, men har faktisk ikke brukt den på lang tid nå. Vært moro å sett noe form for aktivitet/trafikk på den siden nå i forhold til før. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Om dette har vært testet så må det har vært under såpasse budsjettkutt at det har blitt gjort uten at skjerm var slått på for strømsparing, eneste måten dette designet kan se bra ut. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Synes visuelt messig er dette MYE mer behageligere på øyet. Men det er veldig komprimert. De burde laget siden slik at den strekker/former seg etter browseren. Endret 19. februar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Noen som vet hvordan man kan bruke sine egne stilark i Opera? evt. endre nåværende. Endret 19. februar 2010 av Points Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tja, hvordan skal jeg si det. Det er en god del forbedringer som trengs, IPB 3 er flott, men måten diskusjon/hw.no har gjort det på er ikke så bra. Syns diskusjon.no/hw.no burde ta en titt på gamer.no/innlegg.no de har fått til IPB 3 bra syntes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvorfor i alle dager skal man forandre på noe som fungerte så bra som det gjorde? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvorfor i alle dager skal man forandre på noe som fungerte så bra som det gjorde? Fordi det ikke fungerte så godt. Veldig masse problemer med forrige versjon. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hadde vært kjekt om de gjorde forumet god for de med større oppløsning enn 1280x1024 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hadde vært kjekt om de gjorde forumet god for de med større oppløsning enn 1280x1024 Velg et dynamisk skin. Damdam. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvor endrer man skin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvorfor i alle dager skal man forandre på noe som fungerte så bra som det gjorde? Fordi det ikke fungerte så godt. Veldig masse problemer med forrige versjon. Det merket jeg aldri noe til, faktisk. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hvorfor i alle dager skal man forandre på noe som fungerte så bra som det gjorde? Fordi det ikke fungerte så godt. Veldig masse problemer med forrige versjon. Det merket jeg aldri noe til, faktisk. Ikke jeg heller, bortsett fra en ting som enda er feil, at dropdownmwnyen fra kategorier noen ganger går under reklamen.. EDIT: Alle spoilerne med innholdet er forsvunnet.. Kan ikke se på bildene i spoiler i worklogsene merket jeg nå. Endret 19. februar 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er sjokkert over at en forumoppgradering som har vært i beta siden desember klarer å ha så store mangler og problemer. Virkelig skuffende at det skulle bli slik. Her har noen virkelig tabbet seg, blir jo helt tullete å rulle ut en halvferdig versjon når vi kunne holdt oss til den gamle versjonen til alt var på plass. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvor endrer man skin? Helt nederst til venstre er det en rullgardin Lenke til kommentar
sake Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har troen på at dette kan bli bra med litt utvikling og finpussing. Eneste jeg virkelig hatet er bildevisningen. Blir jo umulig å tabbe en hel side i f.eks 4chan tråden nå og så se gjennom alle etterpå. Jeg liker å tabbe alle bildene på siden mens jeg blar nedover og så se over dem etterpå. Jeg bryr meg nada om hvor stort bilde eller hvor mange ganger det er vist så for min del ble den bildevisningen her ekstremt unyttig og teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg