Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet på diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HJEEEELP?!!! Avbryt siste, avbryt siste! Dette var så grusomt og uoversiktelig at jeg ikke kommer til å bruke forumet i særlig stor grad inntil det gamle kommer tilbake. Er det noen mulighet til å velge å bruke det gamle? Hos meg ser alle de ulike designene helt like ut.. Hvorfor endre noe som var så fint og oversiktelig?

Lenke til kommentar

Bare få tilbake det gamle skinet så blir nok de fleste fornøyd.

 

Jeg føler vi har vært gjennom dette en gang før og, prisguide.no. En side som jeg brukte veldig mye før, men har faktisk ikke brukt den på lang tid nå. Vært moro å sett noe form for aktivitet/trafikk på den siden nå i forhold til før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hvorfor i alle dager skal man forandre på noe som fungerte så bra som det gjorde?

Fordi det ikke fungerte så godt. Veldig masse problemer med forrige versjon.

 

Det merket jeg aldri noe til, faktisk.

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skal man forandre på noe som fungerte så bra som det gjorde?

Fordi det ikke fungerte så godt. Veldig masse problemer med forrige versjon.

 

Det merket jeg aldri noe til, faktisk.

 

Ikke jeg heller, bortsett fra en ting som enda er feil, at dropdownmwnyen fra kategorier noen ganger går under reklamen..

 

EDIT: Alle spoilerne med innholdet er forsvunnet.. :( Kan ikke se på bildene i spoiler i worklogsene merket jeg nå.

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar

Jeg er sjokkert over at en forumoppgradering som har vært i beta siden desember klarer å ha så store mangler og problemer. Virkelig skuffende at det skulle bli slik. Her har noen virkelig tabbet seg, blir jo helt tullete å rulle ut en halvferdig versjon når vi kunne holdt oss til den gamle versjonen til alt var på plass.

Lenke til kommentar

Har troen på at dette kan bli bra med litt utvikling og finpussing. Eneste jeg virkelig hatet er bildevisningen. Blir jo umulig å tabbe en hel side i f.eks 4chan tråden nå og så se gjennom alle etterpå. Jeg liker å tabbe alle bildene på siden mens jeg blar nedover og så se over dem etterpå.

 

Jeg bryr meg nada om hvor stort bilde eller hvor mange ganger det er vist så for min del ble den bildevisningen her ekstremt unyttig og teit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...