L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Alt dette tyder på er jo at det nye systemet er rullet ut alt for tidlig. Du kan ha rett i det, men på den andre siden: Hvorfor deltok du ikke i testingen? Hadde flere gjort det, hadde mer blitt avdekket. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Trenger mer kontraster i hardware.no-themet. Nye innlegg-ikonet er også blitt mindre tydelig. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) helt enig, likte ikke designet på forumet. kanskje burde lage en avstemning her? hadde vert morro med en enkel og klar oversikt av hva brukerne her synest. Endret 19. februar 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er det bare moderatorene/administratorene som har bruk for denne nye softwaren eller har den noen praktisk betydning for oss vanlige brukere? Jeg liker IKKE det nye designet. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Alt dette tyder på er jo at det nye systemet er rullet ut alt for tidlig. Du kan ha rett i det, men på den andre siden: Hvorfor deltok du ikke i testingen? Hadde flere gjort det, hadde mer blitt avdekket. Uhm, kanskje bare meg som er sløv. Men visste ikke at dette skulle skje engang Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er vel mulighet å få det gamle utsende vel? Er vel bare funksjonene som har fått en god oppdatering? Like mye av de nye funksjonene, men savner det gamle utseende. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette var: - Dritstygt - Uoversiktelig - Mangler ikoner from tråden i "mine innlegg" - Håpløst design - Meget skuffende - Tregt - Umulig å finne frem - Quotes og eldre innlegg er uleselige. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Synes det var greit med nytt utseende på forumet. Som alltid er det uvant i begynnelsen, men trenger ikke gå helt av skaftet av den grunn. Litt feil og mangler er det jo, men det fikses vel snart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Alt dette tyder på er jo at det nye systemet er rullet ut alt for tidlig. Du kan ha rett i det, men på den andre siden: Hvorfor deltok du ikke i testingen? Hadde flere gjort det, hadde mer blitt avdekket. Uhm, kanskje bare meg som er sløv. Men visste ikke at dette skulle skje engang Det har vært annonsert siden desember hvertfall. Du må begynne å kikke på nyheter om forumet litt oftere. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Savner pilene.. for å hoppe opp til toppen og ned til bunn. Blir så mye scrolling til tider. Endret 20. februar 2010 av KenBjork Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Synes det var greit med nytt utseende på forumet. Som alltid er det uvant i begynnelsen, men trenger ikke gå helt av skaftet av den grunn. Litt feil og mangler er det jo, men det fikses vel snart i en idyllisk verden fikser du noe som ser ræva ut før det går live Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) En eller annen gang måtte også diskusjon.no hive seg på "endre designet mot brukerenes ønske"-bølgen sammen med Nettby, Facebook, Youtube etc. Ta i det minste i bruk menyen nederst som lar brukerene velge skin, så de som vil kan velge det gamle skinet. Det er en grunn til at den er der. Hva er det neste? Coca Cola slutter å produsere den gode gamle colaen til fordel for Cherry og Vanilla Coke? Edit: Hurtiginnleggsboksen liker jeg litt. Endret 19. februar 2010 av ;P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva er det neste? Coca Cola slutter å produsere den vanlige kjente colaen til fordel for Cherry og Vanilla Coke? Ikke meg i mot! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvordan kommer man seg direkte til siste side i en tråd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette ser virkelig ikke bra ut. jeg vil ha tilbake det gamle! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvordan kommer man seg direkte til siste side i en tråd? Trykk der jeg har sirklet rundt på bildet: Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Forresten L4r5, du som er aktiv i den brystfagre tråden, du klarer vel å presse gjennom at forum folka skal fikse gamle spoiler tags? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette var: - Dritstygt - Uoversiktelig - Mangler ikoner from tråden i "mine innlegg" - Håpløst design - Meget skuffende - Tregt - Umulig å finne frem - Quotes og eldre innlegg er uleselige. Fin oppsummering. Helt enig. Dette er et gedigent skritt nedover fra det forrige designet. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 skal vel bra gjøres finne noe som ikke er bedre enn dette designet. kunne nesten vært en grei utfordring prøve finne et forum theme som er verre. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Alt dette tyder på er jo at det nye systemet er rullet ut alt for tidlig. Du kan ha rett i det, men på den andre siden: Hvorfor deltok du ikke i testingen? Hadde flere gjort det, hadde mer blitt avdekket. Uhm, kanskje bare meg som er sløv. Men visste ikke at dette skulle skje engang Det har vært annonsert siden desember hvertfall. Du må begynne å kikke på nyheter om forumet litt oftere. Må være dårlig annonsert, jeg har heller ikke fått det med meg. Men etter den såkalte betatestingen av prisguiden 2 kommer jeg ikke til å melde meg til en eneste betatesting før de viser at de kan lage opplegg for testing som fungerer og tar testere alvorlig. Og hva i granskauen skal man med alle "flashy" fargene for siteringsbokser. Vi er her for å lese og diskutere, ikke bli overlesset med farger som faktisk forstyrrer hensikten. Endret 19. februar 2010 av Bolson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg