Jonas2k Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Synes det så ganske stygt ut. Ser ut som jeg har zoomet tre fire ganger med tanke på den store tynne skriften mange plasser. For å ikke snakke om mine innlegg, altfor lyst. Alt for lite kontraster i forhold til den gamle. Synes det burde komme opp et skin som er likt det gamle ganske fort. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Designet i seg selv er ikke alt for ille, det burde i allfall la seg gjøre å bli vant til det. Men det føles ut som om alt tar mye mer plass nå, og det er veldig irriterende. Som andre har sagt, det føles jo som om oppløsningen er stilt ned et par hakk. Funksjon over form alltid sier jeg, og når man får plass til mindre informasjon på skjermen etter "oppgraderingen" har man vel kanskje ofret litt for mye funksjon for lite eller ingen økning i form Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Må bare få sagt min mening et sted. Dette syntes jeg var utrolig rotete og stygt. Det gamle var jo så mye bedre. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg får en følelse av at jeg bare er halvveis ferdig med å laste siden. Det er alt for mye hvitt, og alt bare sklir inn i hverandre. Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Liker det nye utseendet jeg! Men jeg får ikke opp Ubesvarte innlegg... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Liker det nye utseendet jeg! Men jeg får ikke opp Ubesvarte innlegg... Jeg får ikke gått inn på mine innlegg heller. Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Liker det nye utseendet jeg! Men jeg får ikke opp Ubesvarte innlegg... Jeg får ikke gått inn på mine innlegg heller. Samme her... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tror de mekker litt nå siden ingen ting svarer. Forøvrig så missliker jeg det nye designet sterkt, det er rotete, for mye luft, stygt og det ser billig ut. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Synest designet var ikkje alt for gale men er enig at det gamle designet var litt bedre. Men fårhåpentleg blir eg vant til det nye designet. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hvordan endrer jeg design på forumet? Det finnes vel flere layouter? Virker som de samme som har designet dette som lagde den teite oppgraderingen av prisguiden. Syntes det er flott med nytt design, men det må blir renere enn det er nå. Endret 19. februar 2010 av Cuz Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvordan endrer jeg design på forumet? Det finnes vel flere layouter? Det gjør du som vanlig. Nederst på siden er det et rullegardin med en haug av design. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Er ikke ofte jeg gidder å kommentere design endringer. Men dette her var rett og slett forferdelig. Jeg føler jeg sitter å ser på 100vis av dialogbokser. Det er rett og slett noe som får det hele til å se rotete og uoversiktlig. Jeg kunne godt tenke meg ett valg for å gå tilbake til det gamle desginet. Forøvrig, hva i alle dager skjedde med muligheten til å gå direkte til siste side fra "Mine innlegg"? Endret 19. februar 2010 av kpolberg Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvem har voldtatt forumet? Blir vel vant med det etter en stund, men følte det var veldig uoversiktlig. Mulig å velge gammel design? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Forøvrig, hva i alle dager skjedde med muligheten til å gå direkte til siste side fra "Mine innlegg"? Den kommer nok tilbake. Mine innlegg har måtte blitt kodet opp fra starten igjen. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvor er opp-knappen?! Kan ikke leve uten den! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvor er opp-knappen?! Kan ikke leve uten den! Hvis du ser lenger ned i denne kategorien så ser du en tråd om det samme. Den kommer helt sikkert tilbake den også. De må bare ta en ting om gangen og oppknappen er ikke en kritisk funksjon. Bruk home så lenge. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Alt dette tyder på er jo at det nye systemet er rullet ut alt for tidlig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Akkurat kommet inn, ser greit ut dette. Men litt mye luft mellom trådene i mine innlegg og ellers i forumet synes jeg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sikkert noen som har nevnt det her også, men det går ikke ann å se antall sider i en tråd i "mine innlegg"! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 For min del får jeg det samme problemet med dette forumet som med andre fora som har oppgradert. Det blir for mye hvitt, for mye luft og for mye ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg