Bytex Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hehe, jeg har gått fra rundt 150 poster i 2002 til 6-900 poster i mnd i 2009/10. I need to get a life. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Av en eller annen grunn får jeg ikke laget en ny tråd i denne delen av forumet så skriver her. Det eneste jeg får gjort når jeg skriver innlegg er å skrive, får verken skiftet skriftstr. satt punkter eller smileys, brukt enter for å lage avsnitt osv. Hva kommer det av og få ordnet oppi dette så fort som mulig! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er fordi vi har gått over til bug tracker. Vennligst bruk den, da er det lettere å holde oversikt for drift. https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hehe, jeg har gått fra rundt 150 poster i 2002 til 6-900 poster i mnd i 2009/10. Jeg har gått fra 6-900 til 1-40 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kommer det snart mulighet til å velge side i en tråd via mine innlegg? Savner den. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Mas om det her, Alt-Ctrl: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=23 Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg vil ha tilbake det nydelige svarte forumet mitt Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg vil ha tilbake det nydelige svarte forumet mitt Ja det er lidt som at blive tvunget til at nedgradere sin PC fra XP til Vista.Eller som at få erstattet brugbar office med office 2007 (der virkelig er et helvede) Med Vista har MS da selv set fejlen og lavet W7 der er på højde med XP igen... Så vi kan jo være optimister og håbe på en hel ny version af sitet igen... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Håper noen kan svare meg på dette. Når er f.eks. inne på mine innlegg, og går inn på en av trådene å leser eller skriver noe, og går tilbake igjen, så blir ikke "mine innlegg-siden" oppdatert. Dette blir den på noen andre pcer jeg har skrevet på, men ikke på min som jeg bruker mest. Synes det utrolig irriterende og måtte trykke på F5 hver gang. Er det noen måte å fikse dette på? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Som det står skrevet øverst på siden og flere ganger her i tråden; gå til Trackeren, se om problemet ditt allerede er nevnt, og hvis ikke, start en ny tracker-tråd om det. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg er nok en del mindre på diskusjon, en jeg var før etter at det nye designe kom. Blant annet fordi pcen min ikke takler det. Alt lagger, og klikker hele tia. Uansett så liker jeg ikke det nye designe heller. Kan det ikke være et alternativ at man kan velge mellom gammelt og nytt design ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det kommer, det kommer, ha tålmodighet Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det kommer, det kommer, ha tålmodighet Kult, jeg vil også ha det gamle utseende. Når kommer muligheten til å velge? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 ...men som nevnt en rekke ganger, Firefox-brukere kan bruke dette Greasemonkey-scriptet for å få kvasi-gammelt utseende allerede nå. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kan folk begynne å bruke trackeren vår for etterlysing av funksjonalitet og diskusjoner rundt mangler og bugs? Det hjelper de som skal løse problemene veldig da det blir mye mye mer oversiktlig der. Stenger denne tråden da den blir en fallgruve for folk som ikke får opprettet egne tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg