frds Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er enda ikke fornøyd med designet, burde i hvert fall være en mulighet for å få tilbake det gamle skinnet. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er enda ikke fornøyd med designet, burde i hvert fall være en mulighet for å få tilbake det gamle skinnet. Er det noe sånt du tenker på? Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Ja. edit, umulig å få vist avataren min også. Endret 2. mars 2010 av frds Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er det bare meg eller har fargene blitt litt mindre blendende? Du er ikke alene om å mene det værtfall. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fremdeles for blendende, håper at det blir minsket etterhvert Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja. edit, umulig å få vist avataren min også. Da er det bare å legge inn greasemonkey-scriptet som er linket til flere ganger nå, så blir det i hvertfall "forbedret" til det jeg postet screenshot av En del avatarer har visst forsvunnet i løpet av oppgraderingen. Min hadde også det. Er bare å legge den inn på nytt om man har den liggende. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Slått på igjen slik at å hoppe til siste nye innlegg i "mine innlegg" skal fungere. Vi må bare holde øye med om det skaper sirup i databasen eller ikke utover dagen (slik som skjedde sist). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hm, jeg ble akkurat utsatt for "teleporteren", dvs at jeg klikka den røde pila på DNFK, leste litt og svarte..også viste det seg at tråden har kommet 10 sider lengre siden sist jeg var innom, og svaret mitt kom på siste side der de snakket om noe HEEELT annet..grrmz.. Endret 2. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå har jeg mer eller mindre vendt meg til det nye designet, men det hadde selvfølgelig ikke gjort noe om ble litt mindre blendene. Savner egenlig mest en "gå til"-lenke på "mine innlegg"-oversikten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 sidetall på emnene i mine innlegg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Feil stad å mase, nabogutten, ta det her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=23 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Før dere klager her folkens så ta en titt i trackeren og se om det dere skal klage på er der, hvis ikke så oppretter du en tilbakemelding i trackeren Endret 2. mars 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Bare meg som får dette når jeg prøver å vise nye innlegg fra diskusjon.no ? huffda.bmp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Bare meg som får dette når jeg prøver å vise nye innlegg fra diskusjon.no ? Det hadde vært fint om du kunne ha beskrevet feilen du opplever istedet for å tvinge oss til å laste ned en bmp-fil. Du bør også se om feilen allerede er rapportert i trackeren. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Bare meg som får dette når jeg prøver å vise nye innlegg fra diskusjon.no ? Det hadde vært fint om du kunne ha beskrevet feilen du opplever istedet for å tvinge oss til å laste ned en bmp-fil. Du bør også se om feilen allerede er rapportert i trackeren. Har ikke funnet den i trackeren. Når jeg trykker på det oransje ikonet i oppe i høyre hjørne og velger "Diskusjon.no - Nye Innlegg" kom jeg tidligere inn på en liste over ting. Nå kommer det bare bokstaver, riktignok med emnene, men bare tettskrevet. Ser ut som et WordPad dokument. Ingen linker, osv.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Bare meg som får dette når jeg prøver å vise nye innlegg fra diskusjon.no ? Det hadde vært fint om du kunne ha beskrevet feilen du opplever istedet for å tvinge oss til å laste ned en bmp-fil. Du bør også se om feilen allerede er rapportert i trackeren. Når jeg trykker på det oransje ikonet i oppe i høyre hjørne og velger "Diskusjon.no - Nye Innlegg" kom jeg tidligere inn på en liste over ting. Nå kommer det bare bokstaver, riktignok med emnene, men bare tettskrevet. Ser ut som et WordPad dokument. Ingen linker, osv.. Dette er en ingen feil, men en funksjon som kalles RSS og brukes for å videreformidle utdrag av innhold fra en nettside som oppdateres jevnlig, som dette forumet. Grunnen til at du ser en haug uformatert tekst, er at du ikke har installert programvare for å lese RSS-strømmene forumet tilbyr. Hvis du vil se de nyeste innleggene, kan du enten trykke på "Siste 24 timer" i menyen på venstre side eller "Vis nytt innhold" ved siden av det oransje ikonet. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dette er en ingen feil, men en funksjon som kalles RSS og brukes for å videreformidle utdrag av innhold fra en nettside som oppdateres jevnlig, som dette forumet. Grunnen til at du ser en haug uformatert tekst, er at du ikke har installert programvare for å lese RSS-strømmene forumet tilbyr. Hvis du vil se de nyeste innleggene, kan du enten trykke på "Siste 24 timer" i menyen på venstre side eller "Vis nytt innhold" ved siden av det oransje ikonet. Aah. Takk da, og beklager feilposting. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvor kan jeg finne den statistikken som viste antall innlegg man hadde per mnd som var før? den var artig å holde følge med... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Mreinha: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats_user (kjelde) Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Takker å bukker Elsker den grafen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg