Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet på diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja.

edit, umulig å få vist avataren min også.

Da er det bare å legge inn greasemonkey-scriptet som er linket til flere ganger nå, så blir det i hvertfall "forbedret" til det jeg postet screenshot av ;)

En del avatarer har visst forsvunnet i løpet av oppgraderingen. Min hadde også det. Er bare å legge den inn på nytt om man har den liggende.

Lenke til kommentar

Hm, jeg ble akkurat utsatt for "teleporteren", dvs at jeg klikka den røde pila på DNFK, leste litt og svarte..også viste det seg at tråden har kommet 10 sider lengre siden sist jeg var innom, og svaret mitt kom på siste side der de snakket om noe HEEELT annet..grrmz..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bare meg som får dette når jeg prøver å vise nye innlegg fra diskusjon.no ?

Det hadde vært fint om du kunne ha beskrevet feilen du opplever istedet for å tvinge oss til å laste ned en bmp-fil. Du bør også se om feilen allerede er rapportert i trackeren.

Lenke til kommentar

Det hadde vært fint om du kunne ha beskrevet feilen du opplever istedet for å tvinge oss til å laste ned en bmp-fil. Du bør også se om feilen allerede er rapportert i trackeren.

Har ikke funnet den i trackeren.

Når jeg trykker på det oransje ikonet i oppe i høyre hjørne og velger "Diskusjon.no - Nye Innlegg" kom jeg tidligere inn på en liste over ting.

Nå kommer det bare bokstaver, riktignok med emnene, men bare tettskrevet. Ser ut som et WordPad dokument. Ingen linker, osv..

Lenke til kommentar

Når jeg trykker på det oransje ikonet i oppe i høyre hjørne og velger "Diskusjon.no - Nye Innlegg" kom jeg tidligere inn på en liste over ting.

Nå kommer det bare bokstaver, riktignok med emnene, men bare tettskrevet. Ser ut som et WordPad dokument. Ingen linker, osv..

Dette er en ingen feil, men en funksjon som kalles RSS og brukes for å videreformidle utdrag av innhold fra en nettside som oppdateres jevnlig, som dette forumet. Grunnen til at du ser en haug uformatert tekst, er at du ikke har installert programvare for å lese RSS-strømmene forumet tilbyr.

Hvis du vil se de nyeste innleggene, kan du enten trykke på "Siste 24 timer" i menyen på venstre side eller "Vis nytt innhold" ved siden av det oransje ikonet.

Lenke til kommentar

Dette er en ingen feil, men en funksjon som kalles RSS og brukes for å videreformidle utdrag av innhold fra en nettside som oppdateres jevnlig, som dette forumet. Grunnen til at du ser en haug uformatert tekst, er at du ikke har installert programvare for å lese RSS-strømmene forumet tilbyr.

Hvis du vil se de nyeste innleggene, kan du enten trykke på "Siste 24 timer" i menyen på venstre side eller "Vis nytt innhold" ved siden av det oransje ikonet.

Aah. Takk da, og beklager feilposting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...