Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet på diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Ikke klag, på dem, klag på idiotene som selv BER om tilbakemeldinger HER i dette forumet.

 

"Bruk av kategorien

Om du kommer over en feil eller mangel relatert til oppgraderingen til Invision Power Board 3, lag en egen tråd her. Blir problemet er fikset settes tråd til [Løst] av moderator og flyttes til "Ferdigbehandlet"."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tror ikke "drit" eller teknisk kommer innom, når de selv oppfordrer til å kommentere feil eller mangler her.. ?

Når administratorer flytter tråder herifra til trackeren og ber oss om å poste i trackeren for å gjøre det enklere og mer effektivt så tror jeg ikke at drift/teknisk kommer innom

Lenke til kommentar

Ikke klag her folkens, ta det i trackerer som Torbjørn T sier.

Hvis dere vil ha det bedre så får dere gjøre deres jobb! Ikke sitt her å klag, drift og teknisk henger ikke her og ser på deres klager, de er i trackeren!

 

Edit: Leif

 

Som andre har nevnt tidligere.

 

Forumet til hardware.no eller nå diskusjon.no er IKKE lenger noe entusiastprosjekt. Det er drevet og eid av en av de største mediaaktørene i Norge. Det er altså IKKE lenger brukerenes jobb å lage et (teknisk sett) fungerende forum. Faktisk må vi som brukere kunne forvente bedre enn dette av drift. Det som er synn er at problemene med denne omleggingen legger seg inn i en voksende rekke. Om det er manglende ressurser det står på skal være usagt, men drift må snart definere hva som er viktig og redusere antall "baller i lufta", spesielt dersom det bare bli slarvearbeid uansett.

 

En må i det minste kunne forvente at drift leser og utbedrer feil UAVHENGIG om i hvilken del av forumet feilene er rapportert, iallefall så lenge drift er klar over tråden. Og dersom drift IKKE er klar over denne tråden så har diskusjon.no større problemer i vente.

 

Og som nevnt tidligere: De (admin/drift) ber om tilbakemeldinger i denne kategorien. Jeg som bruker viste faktisk ikke om denne såkalte trackeren før det ble fortalt for noen poster siden. Kanskje skulle jeg oppdaget dette selv ?

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
Jeg som bruker viste faktisk ikke om denne såkalte trackeren før det ble fortalt for noen poster siden. Kanskje skulle jeg oppdaget dette selv ?

Det vart publisert ei nyheit om dette for halvanna døger sidan:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1206115

 

Siste nyheit er alltid linka til øvst på framsida, men det burde kanskje vorte annonsert med ei kunngjering over heile forumet samstundes, slik at fleire fekk det med seg.

 

Red.: Liten leif

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Alle gamle sitat er faktisk ikkje øydelagd, då mange av desse er fiksa. Eg har ikkje peiling på om dette stemmer, men det kan sjå ut som om prosessen med å fikse sitat starta med dei eldste innlegga, og går kronologisk framover. Mange innlegg frå før dette tidspunktet er iallfall i orden, medan dei etter ikkje er det. Om noko har stoppa opp, eller om det berre tek veldig lang tid, veit eg ingenting om.

Lenke til kommentar

Ikke klag, på dem, klag på idiotene som selv BER om tilbakemeldinger HER i dette forumet.

 

"Bruk av kategorien

Om du kommer over en feil eller mangel relatert til oppgraderingen til Invision Power Board 3, lag en egen tråd her. Blir problemet er fikset settes tråd til [Løst] av moderator og flyttes til "Ferdigbehandlet"."

Hei, beklager! Dette er nå rettet opp i, vi kommer forøvrig naturligvis til å lese gjennom samtlige tråder og poster som blir postet i disse kategoriene, men det er nå ikke lenger mulig å opprette nye tråder i de tekniske tilbakemeldingskategoriene, inkludert denne. Dere kan fremdeles svare i tråder.

 

Dette er som nevnt av andre her fordi vi går over til å bruke "Tracker"/Tilbakemeldingssentralen (Beklager lite konsekvent navn her, vi prøver å finne på et kort og godt navn ;) )

 

Mer informasjon rundt dette, samt spørsmål eller forslag til ordningen kan tas i denne tråden: Vi tar i bruk Tracker-funksjon

 

Beklager forvirringen rundt dette! ;)

 

Det er nå hevet inn kunngjøring i alle tilbakemeldingskategoriene rettet mot forumet, det er hevet inn beskrivelse på kategoriene i denne kategorioversikten og kategoribeskrivelsene inne i hver kategori er oppdatert med den samme beskrivelsen. Har du forslag til flere måter vi kan gjøre dette mer synlig, eller er du fornøyd med hvordan dette varsles nå?

 

 

 

Alle gamle sitat er faktisk ikkje øydelagd, då mange av desse er fiksa. Eg har ikkje peiling på om dette stemmer, men det kan sjå ut som om prosessen med å fikse sitat starta med dei eldste innlegga, og går kronologisk framover. Mange innlegg frå før dette tidspunktet er iallfall i orden, medan dei etter ikkje er det. Om noko har stoppa opp, eller om det berre tek veldig lang tid, veit eg ingenting om.

Det stemmer at det utføres en prosess for å fikse ting som dette, men på grunn av at vi har 15 millioner innlegg har det vel stort sett holdt på siden forumet ble oppgradert. Grunnen til dette er store forandringer med tanke på blant annet BBCode i IPB3, fordelen er at de nå har endret på hvordan BBCode fungerer slik at det ikke skal være nødvendig å gjøre noe lignende i fremtiden. Endret av TSP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...