Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet på diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Slenger meg på negativiteten her;

Bildevisningen suger, jeg liker det enkelt. Prøvd å åpne ett STORT bilde? Lykke til med å scrolle ned til menyen for å krysse det ut.

Hvorfor blir jeg ALLTID tatt til førsteposten? Den er like lite interessant hver eneste gang.

Tiny urls? Jeg vil se hvor jeg skal....

BBC koder fungerer jo flott, not.

 

Det ble til og med laget en egen tråd hvor dere kunne laste ned det gamle designet til bb3, hvorfor ble ikke dette gjort? Utrolig mange vil ha det tilbake.

 

Aktiviteten min på forumet har droppet kraftig siden oppdateringen, det har skjedd med fler har jeg sett..

 

Minner meg om prisguiden, nytt og fansy men totalt uferdig! (Ikke like ille her heldigvis)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hvertfall trykke en liten oransje pil foran emnet for å hoppe til siste side fra mine innlegg.

 

Vi kan syte så mye vi vil, forumet blir ikke rullet tilbake uansett. Lev med det.

 

Det er litt som å tro at Microsoft går tilbake til IE6 fordi noen ikke liker utseendet på IE9.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvorfor ble det byttet forumdesign? Det gamle funket jo helt greit. Her virker det som at noen har prøvd litt for mye.

Det er ikke snakk om å bytte forumdesign, det er snakk om å oppgradere selve forumverktøyet og med den nye oppdateringen så er mye av kodene til forumet skrevet på nytt og dermed har det blitt et nytt design til forumet da det gamle ikke ville ha fungert på den nye plattformen.
Lenke til kommentar

Jeg synes det er katastrofalt dårlig.

 

Mine innlegg har blitt mye mindre oversiktlig og vanskeligere å navigere nå som sidetallene har blitt fjernet, og det finnes ikke lenger noe godt alternativ til det som lenge har vært det eneste gode designet på diskusjon, nemlig IP.Board.Pro.

 

Sitatfunksjonen fungerer ofte ikke som den skal (jeg ser kode istedet for den grafiske fremstillingen).

 

Alt for mange forstyrrende elementer ved normal forumlesning, med lenker til alt av (ubrukelige) funksjoner lagt inn i bilder, snarere enn enkelt forklarende og minimalistisk tekst eller en drop-down-meny.

 

I tillegg gir de nye profil-funksjonene det hele en forferdelig Facebook-wannabe-fornemmelse.

Det virker som om noen i ledelsen har mer lyst på Nettby 2.0 enn forum.hardware.no 2.0.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Mine innlegg har blitt mye mindre oversiktlig og vanskeligere å navigere nå som sidetallene har blitt fjernet, og det finnes ikke lenger noe godt alternativ til det som lenge har vært det eneste gode designet på diskusjon, nemlig IP.Board.Pro.

http://community.invisionpower.com/index.php?app=downloads&showfile=2749 <- Det er en løsning på vei, må bare smøre oss med litt tålmodighet :)

Lenke til kommentar

Må sei meg litt skeptisk med det første, men ein tilvenningssak håper eg.. Mulig å få forumet til å fylle bredden på skjermen btw? Dynamisk bredde eller whatnot..

 

ip.board fyller hele bredden, men da mister man linkene til "mine innlegg" og "siste 24" etc, før var disse i en horisontal meny på toppen.

 

De temaene som heter " - Dynamisk" fyller i bredden og har kun en meny på venstresiden, fungerer greit, bortsett fra de tingene som er generelt dårlig i det nye designet, (for mye luft, for lite kontrast, og for mye bugs)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det nye forumet er så gale. Mange praktiske snarveier til å legge inn media og slikt, samt stilrent. Jeg lurer derimot litt på hvordan dere har fått til å gjøre formatering av innlegg automatisk? For eksempel når jeg vil ha fet skrift når jeg skriver, får jeg her "B", mens på mitt eget forum blir det til [./b] uten punktumet. Kanskje ikke beste plassen å ta det, men det hadde virkelig hjulpet meg!:)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det nye forumet er så gale. Mange praktiske snarveier til å legge inn media og slikt, samt stilrent. Jeg lurer derimot litt på hvordan dere har fått til å gjøre formatering av innlegg automatisk? For eksempel når jeg vil ha fet skrift når jeg skriver, får jeg her "B", mens på mitt eget forum blir det til [./b] uten punktumet. Kanskje ikke beste plassen å ta det, men det hadde virkelig hjulpet meg!:)

Du har nok aktivert Rik teksteditorkontrollpanelet.

Lenke til kommentar

Likte ikkje det nye designet. Synes at det gamle var mykje betre. Kvar blei det av favoritter-knappen??? Det nye designet var berre slitsomt, og det gamle var enkelt.

Favorittane ligg under Mine innlegg, men det er ikkje mogelegheit å leggje til nye trådar i Favorittar endå, dessverre.

 

 

Liker det ikke, fargene var vanskelige syns jeg. Er det mulig skifte skins nå ?

Ja, på akkurat same måte som før oppgraderinga: Nedtrekksmeny nederst til venstre. Om du er nøgd med dei skina som er der, det er ein annan sak, men det vil nok kome til fleire etter kvart.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...