Tanner Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Noen burde lage en facebook gruppe mot dette nye dritt-forumet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Noen burde lage en facebook gruppe mot dette nye dritt-forumet. Eller sette det en annen vei, lage en gruppe for å få muligheten til å velge det gamle skinnet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Når de seier «det gamle skinnet», kva meiner de eigentleg då? Det var jo trass alt mange skin å velge i då òg. Facebook-grupper er jo og berre tull i mine auge, bruk trackeren (eller tilbakemeldingskategorien). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Noen burde lage en facebook gruppe mot dette nye dritt-forumet. Eller sette det en annen vei, lage en gruppe for å få muligheten til å velge det gamle skinnet. Eller enda bedre; Alle som har relevant kodeerfaring med IPB3 bør melde seg frivillig til å jobbe gratis for diskusjon.no frem til alle kinks og bugs er borte. Men som vanlig er det vel lettere å klage og syte enn å gjøre noe selv. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 For å få et bedre forum enn det forrige, må det praktiske fordeler til. Til nå har jeg bare mistet funksjoner jeg bruker hver dag. Det gjør det nye forumet til en nedgradering. Langt mer uoversiktlig, unødvendig plassbruk og manglende funksjoner. Er det noen måte å få velge det gamle forumoppsettet? For det var jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det som er problemet slik jeg har forstått det er at det gamle designet ikke støtter IPB3. Altså, drift må lage et design i IPB3 som ligner det gamle. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) når man får meldinger om nye svar i poster og meldinger om nye poster i kartalogier man abonnerer på så er meldingen komprimert på en slik måte at det er dirkete slitsom å lese. det ser rett og slett ut som om det er forsøkt å få flere linjer tekst på en linje. her er noen eksempler : den andre elgen, Solsviken har nettopp skrevet et innlegg i tråden "Det nye designet på diskusjon.no". Du kan lese innlegget her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205515&view=getnewpost . Det kan være flere nye innlegg siden sist, men du mottar bare én epost mellom hver gang du besøker forumet. Slik melder du deg av: -------------- Logg inn i forumet og velg "Manage Watched Topics" i ditt kontrollpanel under arkfanen "Forum". den andre elgen, eaj859 har akkurat skrevet et nytt emne med tittel "Tv til ps3!" i kategorien "Tv-apparater". ---------------------------------------------------------------------- Hei Noen forslag til tv å spille ps3 på. Størelse/Pris: 46-47 0 - 12000 ---------------------------------------------------------------------- Du kan lese hele tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1206183 Hvis du ønsker å bli tipset om nye innlegg som postes i denne tråden kan du klikke på "Epostvarsling denne tråden" i alternativer-menyen, eller klikke på denne linken: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=usercp&tab=forums&area=watch&watch=topic&do=list&tid=1206183 Du kan skru av epostvarsling av nye tråder ved å logge inn i kontrollpanel og klikke på lenken "Forum abonnert på". Endret 21. februar 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Førsteinntrykket er langt fra bra. Dette ser ikke jeg som noen forbedring..... Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Siste innlegg funker ikke! Det er helt krise, spessielt for de som har en worklog og trenger tilbakemeldinger, jævlig dårlig tidspunkt at dette skulle skje. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Siste innlegg funker ikke! Det er helt krise, spessielt for de som har en worklog og trenger tilbakemeldinger, jævlig dårlig tidspunkt at dette skulle skje. I linken til den oransje knappen i mine innlegg bytter du ut "getlastpost" med "getnewpost" lagre så den linken som bokmerke, problem løst, litt tungvindt, men det går! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg lurer litt på følgende: Hvilke krav stiller drift til nye design før de slippes ut. Hvilke vurderingskriterier ligger til grunn. Jeg tror at det er flere tanker bak en bare at: Det er på tide å oppgradere og dette ser jo kult ut. Finnes det en liste fra drift over fordelene med dette nye designet, hvorfor det er implementert (er det bare jeg som er dårlig til å lete). Norges største forum må jo ha flere grunner til en slik forandring enn: Det var på tide å oppgradere fra IPB2 til 3 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 nå la jeg også merke til de Norke bokstaven æ,ø og å ikke kommer riktig frem "mine innlegg" oversikten Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvordan kommer jeg til 'Siste fra forumet' funksjonen ? Den hvor du ser realtime hvilke tråder som er aktive. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det som er problemet slik jeg har forstått det er at det gamle designet ikke støtter IPB3. Altså, drift må lage et design i IPB3 som ligner det gamle. Correct me if I'm wrong. Stemmer det, skin må lagast heilt på ny. Siste innlegg funker ikke! Det er helt krise, spessielt for de som har en worklog og trenger tilbakemeldinger, jævlig dårlig tidspunkt at dette skulle skje. I linken til den oransje knappen i mine innlegg bytter du ut "getlastpost" med "getnewpost" lagre så den linken som bokmerke, problem løst, litt tungvindt, men det går! Ein noko enklare løysing, om ein bruker Firefox eller Opera, kan vere eit Greasemonkey-script/UserJS:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205333&view=findpost&p=15257085 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205333&view=findpost&p=15258122 nå la jeg også merke til de Norke bokstaven æ,ø og å ikke kommer riktig frem "mine innlegg" oversikten Kjend problem:https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=40 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Dette er sikkert nevnt 100 ganger, men sidetall i mine innlegg syns ikke. Fix plx. Hoppe til nyeste innlegg siden sist en var innom tråden er også borte. Lenke til kommentar
sake Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg blir gal av bildevisningen på det nye designet. Ekstremt irriterende med det popupsaken som dukker opp når jeg trykker på et lite bilde for at det skal blir større. Gi oss ihvertfall muligheten til å velge om det skal komme som popup eller åpnes i ny fane/side Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg blir gal av bildevisningen på det nye designet. Ekstremt irriterende med det popupsaken som dukker opp når jeg trykker på et lite bilde for at det skal blir større. Gi oss ihvertfall muligheten til å velge om det skal komme som popup eller åpnes i ny fane/side Merket meg det jeg også. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Enig, bildevisningen suger. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvorfor ble det byttet forumdesign? Det gamle funket jo helt greit. Her virker det som at noen har prøvd litt for mye. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvorfor ble det byttet forumdesign? Det gamle funket jo helt greit. Her virker det som at noen har prøvd litt for mye. Jeg er helt enig. <___< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg