L4r5 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Når blir det mulig å velge det gamle designet igjen? Løsning1:1: Kjøp en Delorian 2: Innstaller en fluxgenerator 3: Nå 88MPH 4: ??? 5: Profitt! Løsning2: 1: Vent til drift får litt mer tid på seg 2: ???? 3: Profitt! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Den "siste leste innlegg knappen" er noe forumet bør prioritere asap! Den fungerer helt utmerket. Du må bare ha vært innom tråden siden oppdateringen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Den "siste leste innlegg knappen" er noe forumet bør prioritere asap! Den fungerer helt utmerket. Du må bare ha vært innom tråden siden oppdateringen. O'rly? Funker ikke hos meg sist jeg sjekket som er for to minutter siden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 O'rly? Funker ikke hos meg sist jeg sjekket som er for to minutter siden Den funker ikke i Mine innlegg. Det er den som er bugget. Ikke selve funksjonen. Er bare to funksjoner som er byttet om i mine innlegg. Det skulle vært getnew i lenken, men det er getlast. Det fungerer over alt ellers. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Meinte det var ein DeLorean DMC-12... ringte "Black Market" men dei hadde ikkje fluxgenerator men dei hadde flux capacitor. Som fungerte toppers. Men så kom bussen fra Speed og ødelegde bilen min... Men back to topic: Synest designet er veldig greit men litt kontraster kunne våre bra. Dei har ein del ting som bør prioriteres og ordne sån at forum opplevelsen kjem tilbake på topp! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) O'rly? Funker ikke hos meg sist jeg sjekket som er for to minutter siden Den funker ikke i Mine innlegg. Det er den som er bugget. Ikke selve funksjonen. Er bare to funksjoner som er byttet om i mine innlegg. Det skulle vært getnew i lenken, men det er getlast. Det fungerer over alt ellers. Okei, jeg tenker på den som er i Mine innlegg.... Den burde drift få fikset. DNFK f.eks er håpløst nå om dagen. Edit: 1337 Endret 20. februar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 hva jeg liker: - at det er nytt og mer moderne.. den gamle var egentlig ganske windows 98 Enig i at det ikke er noe galt med at designet er mer moderne. Men det er heller ikke noe galt i at noe ser gammeldags ut. Poenget fra A til Å er brukervennlighet og rett funksjonalitet. Personlig mener jeg det her er gjort en god del tabber knyttet til brukervennlighet, blant annet kontraster og fargebruk. PS! Har akkurat vært igjennom den samme diskusjonen vedrørende en annen løsning, hvor man hadde valgt noe tilsvarende som her i fargepalett/kontrast. Den datt gjennom brukertestingen gitt. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er det mulighet for å se om noen har svart deg på mine innlegg? Syntes alt ser likt ut jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Er likt som før. Bare at alle innlegg fikk nye svar, uten at de egentlig fikk det. Så du må inn på alle tråder i mine innlegg for å få bort marken. Når det skjer er gjort, så ser du jo hvilke som blir besvart (oransje? pil før trådnavn) Endret 20. februar 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Trykk på denne linken så markerer du alle innlegg på forumet som lest! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) FIKS YOUTUBE-STØTTEN FORT SOM FAEN.....! Endret 20. februar 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Den funker? Lenke til kommentar
S_J Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Likte at man tidligere kunne klikke på brukernavnet og få opp kjønn, lenker til alle innlegg og lenker til alle tråder til den brukeren. Verst er det at "quote" og "spoiler" ikke fungerer på gamle tråder. Dette må fikses så fort som mulig! Har også sett at enkelte lenker til sider på forumet ikke lenger virker. Slike feil skulle dere ha funnet før dere oppgraderte! Og var det egentlig nødvendig å oppgradere? Har de som "arbeidet" med oppdateringen noe erfaring eller utdannelse? Endret 20. februar 2010 av S_J Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 FIKS YOUTUBE-STØTTEN FORT SOM FAEN.....! Prøv [media]http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o[/media] http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o Kjelde: https://www.diskusjon.no/index.php?&app=tracker&showissue=18&view=findpost&p=85 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg har kanskje vært litt skeptisk til forandringer som er gjort her tidligere, og skal prøve å ikke se så alt for svart på denne. Litt fornying må vi jo ha. Dog det er noen ting som irriterer meg: Det er etter min mening for mye luft mellom innleggene, for store/mange lyeblå/grå linjer. Det samme gjelder quote fremvisningen. Designet tar vekk fokuset for hva som er viktig, nemlig selve teksten i innleggene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Altså, hvorfor kan man ikke hoppe direkte til siste side fra Mine Innlegg i f.eks. DNFK? Er jo umulig å holde følge når man alltid kommer inn på første side i tråden.. Endret 20. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Bytex: Bare trykk på det lille oransje arket med pil på. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Altså, hvorfor kan man ikke hoppe direkte til siste side fra Mine Innlegg i f.eks. DNFK? Er jo umulig å holde følge når man alltid kommer inn på første side i tråden.. Lagre denne linken til DNFK som bokmerke, gjør at du kan lese siste leste post Endret 20. februar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skuffet over dette nye designet gitt. Det gamle var veldig oversiktlig, og brukte lite unødvendig plass. Nå er det scroll-meg-i-hjel for å lese gjennom den minste ting. +1 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har tatt meg en gjennomgang av skinsene som er tilgjenlig. Liker ingen av dem. Var ingen av skinsene som har en fin kombinasjon mellom tekst og farger. Tekst er for liten og farge valget er feil. Kan dere ikke "kjøpe" noen ferdige skins og hive inn i lista over tilgjengelige skins ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg