Bosch Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Spoiler tagen virker ikke lenger, jeg trykker på den, men ingenting skjer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Skriver under på denne her! Hadde vært en fordel om dere hadde fått spoilertagsa til å funke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Det fungerer å bruke spoiler. se her Det er bare gamle som ikke fungerer. Det er likevel viktig å få dem til å fungere. Få dem gjerne til å se ut slik de gjorde før også. Skjul ser litt merkelig ut også Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): skjultest Få tilbake slik det var plx. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, det er det at de gamle ikke funker som er problemet. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Få dem gjerne til å se ut slik de gjorde før også. Støttes. Ikke bare så de mye bedre ut, de var greiere å bruke også. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Skjul ser litt merkelig ut også Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): skjultest Få tilbake slik det var plx. Helt enig, har 2 tråder som bruker tagen i stort omfang og de er "herpa" nå pga dette. Slik så det ut før oppgraderingen når en skjulte noe. Liste over ting som skal bestilles: [X] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Legger til at bilder ikke blir forminsket når de står i spoiler. Eksempel: Dette bør fikses. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Det fungerer å bruke spoiler. se her Nei, funker ikke her. Skjer ingenting når jeg trykker på «Show». Firefox 3.6 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Det fungerer å bruke spoiler. se her Nei, funker ikke her. Skjer ingenting når jeg trykker på «Show». Firefox 3.6 merkelig. Det funker her og jeg bruker også firefox 3.6 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Funker her med både Firefox 3.6 og Chrome. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Synest [skjul ]-designet er håplaust i dag. Mykje greiare å ha teksten i ein boks som åpnes, enn tekst som må markeres for å leses. Heile tråden er med svart tekst på lys bakgrunn, så skal du plutseleg lese kvit tekst på blå bakgrunn? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Så bruk spoiler-taggen da, og ikke skjul-taggen. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Dei har ikkje same funksjon. Spoiler-tag skal skjule spoilerinnhald, skjult-tag skal skjule tekst eller bilete for at det blir oversikteleg eller korte ned innlegget. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 I det gamle designet var vel de identisk, også det lille bildet av "hellan og halvland" eller hva de heter. Nå ser jeg det er forskjell, men mener det ikke var det før. 1 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Jo, det var ein liten forskjell før, teksten på dei var ulik. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Vi fortsetter her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg