tafi53 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Er det noen der som har gått til anskaffelse av Canon A70? Har ikke hørt så mye om det kameraet før jeg kom over det ved en slump. Må si at jeg syntes det så veldig bra ut.Og kanskje gir bedre bilder enn Ixus v3. Men det ser ut til at det ikke følger med oppladbare batterier eller lader. Forresten,...noen som har anskaffet seg Minolta F-100 og kan dele sine erfaringer. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilket kamera jeg skal ha.Bildekvalitet er viktig, størrelse er passe viktig men trenger ikke være et superslim kamera. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Søk i forumet der finner du sikkert noe Lenke til kommentar
MD Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har nå hatt Canon Powershot a70 i noen uker og er meget fornøyd med den. Nå er dette min første digitalkamera og har derfor dårlig grunnlag for å sammenligne med andre digitalkamera. Jeg synes bildene ble ganske bra. Utebilder i godt lys ble veldig bra. Innebilder også bra. Innebilder i mørke blir ok, men alltid med røde øyne selv med anti røde øyne på. Kameraet er god å holde i, lang batterilevetid. Det følger med kun vanlige AA, ikke oppladbare batterier. Du må nok også kjøpe ekstra Compact Flash, da den medfølgende er på 16MB. Jeg vil etter min erfaring anbefale dette kamereaet. Det samme gjør mange tester. Finn kameraet på AKAMERAS liste og der finner du linker til tester utført av andre nettsteder. Kameraet er så vidt jeg vet ikke å finne i særlig mange butikker for tiden. Canon er vel litt sen med ny levering. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Støtter opp om MD sin karakterisering av kameraet. Jeg er svært fornøyd, men antirøde-øyne funksjonen er dårlig. Batt+lader får du for ca 300,- Ekstra minne kort bør du kjøpe ekstra til alle kamera. Et stort pluss at kameraet bruker CF-kort som gir mest for pengene. Minus at kameraet ikke har stativ-feste i metall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå