hernil Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ønsker et skin med mindre luft. Ikke alltid man surfer på store skjermer, og selv da er det litt irriterende med så mye luft. Med fare for å virke nostalgisk så ønsker jeg meg i grunn noe i retning størrelsen til disusjon.no skinnet fra IPB 2.3. Audiovisuelt.no skinnet er faktisk det nærmeste per i dag. En annen ting jeg ønsker meg er litt større kontrast på trådtittel og bakgrunn i kategoriene Lenke til kommentar
operg Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 https://www.diskusjon.no/topic/1198152-oensket-skin-nostalgikeren-mest-mulig-lik-diskusjonno-paa-ipb2/ Hva skjedde med dette? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Ikke helt sikker på om et av dagens er ment å fungere som det nostalgiske eller om det fortsatt mangler Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Slenger meg på denne! Altfor mye luft og lite kontrast i rammene... Ser ut som jeg ser på siden gjennom tåke! Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Støttes. Litt mindre luft, litt mer kontrast på trådtitler og ikoner, og litt mindre skriftstørrelse, så tror jeg dette blir bra. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 mer kontrast og mindre luft = ja takk begge deler! laptopen sliter med å vise fargene.. måtte koble til benq LED skjermen for å se det... Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja til mer kontrast og mindre luft! Det ble rett og slett mindre oversiktlig slik det er nå. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Alt for mye luft i listen over kategoriene (spesielt førstesiden), må scrolle mer enn før. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er enig i at vi trenger skins med mindre luft (som tidligere påpekt), dette skal vi få på plass. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Som på Hardware.no Dynamisk var tidlegare, den må bli kontrastisk. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Om dere er drevne på CSS, så kan dere skrive deres egne CSS-filer selv, om dere laster ned en plugin til firefox med navnet "Stylish." Selv har jeg gjort dette for å få bredere forum. Synes at det var alt for smalt orginalt.. Slik: (Klikk for større) Istedet for slik: (Klikk for større) Endret 19. februar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Ja takk til begge deler her også. For mye luft ser ut til å ha blitt fanget opp. Kontrasten er i enkelte tilfeller helt håpløs, noen moderatorer som har fanget opp dette? Ser ut til at det er nokså mange som har et ønske om dette. Endret 27. februar 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Slenger meg også på denne Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Selv har jeg gjort dette for å få bredere forum. Synes at det var alt for smalt orginalt..Dette kan jo enkelt gjøres med å velge ett dynamisk skin. Skulle således gjerne hatt ett "-Diskusjon.no Dynamisk" skin. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ikke pent. Alt er hvitt. Også det som er "lyseblått" ser bare hvitt ut på netbooks. Jeg ville brukt det gamle temaet. Det eneste jeg liker med det nye er at man har en Hurtigsvar nederst i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg