Llandari Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Ser ut som om det ikke lenger er mulig å gå til første uleste innlegg i en tråd ved å klikke på den lille pila foran trådnavnet i "Mine innlegg". Kun mulig å gå til siste innlegg i tråden. Eks. Mine innlegg, linken pila peker til er: http://www.diskusjon...iew=getlastpost kontra Underforum Sosialt, der pila peker til http://www.diskusjon...iew__getnewpost Endret 19. februar 2010 av Llandari Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette merket jeg også, var sykt irriterende, for nå må jeg lete gjennom 30 poster etter hvor jeg glapp. Håper dette kan endres raskt, for dette er HIGH PRIORITY! Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) En annen ting er at etter du har brukt den pila under 'mine innlegg' forsvinner den, slik at man ikke kan gå på en enkelt måte tilbake til siste post senere uten nytt innlegg. Endret 19. februar 2010 av B-QL Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 At den forsvinner er vel forsåvidt ikke noe nytt siden hele poenget med pila er å markere at det har kommet nye innlegg. Det som irriterte meg mest er at alle readstats ble resatt. Heldigvis har jeg ikke så mange innlegg under "Mine innlegg", men det er kjipere med lange tråder hvor jeg ikke har peiling på hvor langt det var kommet, screenshotstråder og slikt. -C- Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Virker nesten som at denne fungerer som den skal - bare ikke første gang etter oppgraderingen. Prøv å sette forumet som lest, eller kikk på en tråd som allerede er lest etter oppgraderingen - så vidt jeg kan se (har testet én tråd), så fungerer den som den skal. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Savner også muligheten til å velge hvilken side jeg vil hoppe til under tråder lista "Mine inlegg" Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ser ut som om det ikke lenger er mulig å gå til siste uleste innlegg i en tråd ved å klikke på den lille pila foran trådnavnet i "Mine innlegg". Kun mulig å gå til siste innlegg i tråden. Mener du ikke første uleste, evt. siste leste? Siste innlegg i tråden (som det pekes til nå) er jo faktisk også det siste uleste... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Virker nesten som at denne fungerer som den skal - bare ikke første gang etter oppgraderingen. Prøv å sette forumet som lest, eller kikk på en tråd som allerede er lest etter oppgraderingen - så vidt jeg kan se (har testet én tråd), så fungerer den som den skal. Problemet er vedvarende for meg. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Problemet er ganske enkelt. Nå er linken til en ny post noe sånt som dette i mine innlegg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205333&view=getlastpost Mens den burde være: https://www.diskusjon.no/topic/1198330-aa-skrive-mine-innlegg-i-en-traad/page__view__getnewpost Tror ikke det skal mye til for å fikse dette, men Mads og resten av drift sover nok litt nå etter en lang natt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Mener du ikke første uleste, evt. siste leste? Siste innlegg i tråden (som det pekes til nå) er jo faktisk også det siste uleste... Såklart. Oppdaterte førsteposten nå. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Savner også muligheten til å velge hvilken side jeg vil hoppe til under tråder lista "Mine inlegg" Jeg også, utrolig viktig del av forumet, ble bare surr etter oppdateringen jo. Tungvint så det holder :\ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette er verdens mest irriterande feil. Blir heilt tullete! Fix plz! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 For meg er er "verkar, verkar inte" med get to new post. Men akkurat nå kommer eg ikke inn på "mine innlegg" så betyr ikke all verdens... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Oki. Virker ALDRI nå. Må scrolle en mil opp hver gang eg trykker på "new posts" i de populære trådene. Grusomt irriterende og bør prioriteres høyt. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg vil bare slenge meg på denne. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Merker kjapt hvor avhengig man blir av en enkel liten funksjon, mine innlegg er mer eller mindre ubrukelig sånn det er nå. Det komiske i dette er jo at det kanskje bare er en enkel typo som er feilen. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg må også si jeg savner muligheten for å se hvilke tråder som har fått nye poster etter mitt siste besøk under mine innlegg? samt at man ikke har sidevisning under mine innlegg, finnes det en innstilling til dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg må også si jeg savner muligheten for å se hvilke tråder som har fått nye poster etter mitt siste besøk under mine innlegg? Det ser du jo allerede. Se etter et lite oransje ark med en pil på ved siden av trådtittelen. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) ja så det nå, var bare at den oransje pila var der på alle trådene jeg hadde, selv de som ikke hadde nye innlegg så trudde den alltid var der : p Men savner fortsatt muligheten til å se side tallene ... Edit: la til noe Endret 19. februar 2010 av dTd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg