Gjest Help Me Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hey! Jeg trenger litt hjelp. Det er ei jente jeg har lyst til å komme i kontakt med. Vi har gått på skole sammen tidligere 08 /09 Men vi snakket sammen noen ganger, Men ikke mye og hun var ofte i klasserommet fordi veninnen hennes var sammen med en som gikk i klassen min. Vi hadde noen blikk på hverandre, Men dum som jeg var gjorde jeg ikke noe med det . Jeg har hun på facebook, Så det den eneste veien jeg kan komme i kontakt med henne. Men problemet er hva jeg skal gjøre nå? Skal jeg kontakte henne på face? Isåfall hva skal jeg si? Det er jo en stund siden jeg har snakket med henne, Så blir litt rart og bare sende henne en melding eller hva? Men håper noen kan hjelpe meg litt her. Det hadde vært bra Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er nok bare å ta kontakt med henne ja. Eneste som er sikkert er at det ikke kommer til å skje en verdens ting med mindre du faktisk tar kontakt. Det optimale ville vært å ta kontakt med henne i det virkelige liv, men Facebook kan være et steg i riktig retning. Legg henne til, og ta kontakt. Det er ikke noe rart ved å bare ta kontakt. Det viser initiativ og interesse, og ikke minst viser du guts og selvtillit ved å ta kontakt. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Help Me Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Takk for svar Ja det er nok sant det du sier, At det er bare å gjøre det. Men noen forslag på hva jeg skal begynne en samtale med ? Takker Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei hvordan går det, står alt bra til ? Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bare prat til henne og kommuniser at du har lyst til å treffe henne igjen, IKKE bli sittende å chatte flere timer på nett uten å møte henne igjen. Annet enn det, lykke til og det er egentlig ikke så vanskelig om du bare gjør det og virker normal. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) "hvilken skole går du på nå? " @ facebook chat er en vinner Endret 20. februar 2010 av Karlson Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Start med å kommentere litt på bilder, før du skriver en melding eller to på veggen hennes. Deretter fbchat -> MSN! Endret 20. februar 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Start med å kommentere litt på bilder, før du skriver en melding eller to på veggen hennes. Deretter fbchat -> MSN! Fail. POKE! Jepp, også tar du fbchat derfra. Få samtalen over på tlf så fort som mulig, og møte "irl" så fort som mulig. GL HF! Lenke til kommentar
Gjest Help Me Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Start med å kommentere litt på bilder, før du skriver en melding eller to på veggen hennes. Deretter fbchat -> MSN! Takk for svar alle sammen. Jeg tenker det kanskje blir litt rart om jeg plutselig komenterer på masse bilder uten å i det hele tatt snakke med henne først, så klart det er jo en mulighet. Men jeg får bare sende henne en meldling eller noe. Det enkleste er ofte det beste. Right ? Lenke til kommentar
Gjest Help Me Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Beklager for dobbel post. Men hva er det man legger i poking egentlig ? har aldri brukt den funksjonen før hehe. Takk igjen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Men hva er det man legger i poking egentlig ? har aldri brukt den funksjonen før hehe. Absolutt ingenting. Det er en enkel funksjon kun ment humoristisk, og alle som tolker et poke som noe mer enn "hei på deg, her er er jeg" har ikke noe på Facebook å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå