Gå til innhold

Er d mulig å få tilbake "virusene" Norton slettet?

Anbefalte innlegg

ARGH!!

Angrer bittert på at jeg installerte det motherfucking virusprogrammet. Jeg skulle bare forsikre meg om at det var noen andre som hadde spoofet email adressen min, og at det ikke var jeg som sendte viruset.

Installerte derfror Norton Antivirus 2003 og oppdaterte den, og prøvde å hake av i instillingene at den skulle spørre meg før den gjorde noe.

Jeg tok full system scan, og historien endte med at den fant 236 virus, og slettet 170 av dem,uten å gi beskjed! :evil:

Ingenting av det som ble funnet var selvsagt virus, men derimot programmer som jeg var klar over hva var (Sub7, netbus, Showdown Pro IRC script etc.).

Dette var utrolig kjip siden jeg faktisk bruker både IRC og sub7. (for dere som ikke visste det, så har sub7 like mange nytte funksjoner som funksjoner som kun er til "hacking").

Når har jo norton laget at massivt rot i systemet mitt, som jeg gjerne vil ha orden på igjen.

Er det virkelig slik at den bare sletter det? Eller bare flytter den det til en virus-bosskurv eller noe slikt?

Aldri mer antivirus program på min PC. Dette var faktisk første og siste gangen. :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
alternativ for remote desktop eller noe?

har ikke systemet system restore? ellers pleier den å ta og lage en backup av virusene, har norton så jeg vet ikke helt

jeg tror ikke på den, det gjør vel neppe du heller.

so cut the crap.

finnes en god del andre løsninger som fungerer som remote desktop..

Lenke til kommentar

start->programmer->Norton Antivirus->quarentine.

høyreklikk på de filene du vil ha tilbake og velg restore.

mulig du må disable norton antivirus så det ikke fjerner programmene

med en gang igjen.

så setter du norton antivirus til å spørre hva som skal gjøres neste

gang den finnet et virus.

så enabler du norton antivirus igjen.

Lenke til kommentar

Takk for svar...

Norton hadde faktisk lagt de i en backup greie, så det gikk an å velge "restore". Men mesteparten var lagt der uten sti, slik at jeg måtte finne ut selv hvor de skulle være :(

De var ikke i karantene...

Så det gikk mer eller mindre i dass... :cry:

ThomasM: Hvorfor må jeg ha en god unnskyldning for å ha netbus på maskinen? Selv om jeg har det liggendes på maskinen betyr ikke det at jeg bruker det. Men jeg har brukt det på LAN før for noen år siden. Uskyldig moro med kamerater som offer (sletter selvsagt serveren etter bruk).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

du fullførte vel jobben 100% ved å personlig fjerne trojan filen etc ?

selvsagt for noen år siden,formatterer du aldri hddn ?

hvorfor du må ha en god unnskyldning, vel ,jeg liker å høre hvorfor noen har fjortiss verktøyet netbus på maskinen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...