Gå til innhold

Hva slags tullesjappe er egentlig TopLine?


Anbefalte innlegg

Bestilte fire nettverkskort hos TopLine i god tid før jul.

 

Ingenting kom.

 

Første uka i januar: Sendte dem en mail til adressen som var oppgitt på websjappa, med ordrenummer.

 

Har ikke hørt et pip.

 

Snål sjappe som ikke vil ha kunder... Ja, ja, like greit, jeg fant nettkortene billigere hos databutikken.com, uten at de var på tilbud.

 

Dr Kjell

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestillt en gang et AOpen HQ45, et Soundblaster Live! Player, og et FPS 1500 surround-anlegg.

2 dager etter jeg hadde sendt bestillinga sendte jeg de en mail der jeg skrev at jeg ville avbestille AOpen kabinettet.

De sa at det skulle de ordne.

Men etter 2mnd. når jeg mottok varene (etter mye klaging på telefon og e-mail) fikk jeg en overraskelse; AOpen HQ45'en var med i pakken alikevel +jeg hadde ikke fått Soundbalster Live! Player men Soundblaster Live! Value, som er billig-versjonen av lydkortet.

 

Jeg ringte selvfølelig og informerte om situasjonen. Jeg etterlyste en faktura slik at jeg evt. hadde krav på pengene tilbake ved evt. innbytt (siden dette ikke fulgt med i pakken).

De sa at de skulle sende meg en faktura så fort som mulig. Vel, etter 2mnd. til med venting og klaging fikk jeg fakturaen og.

Men da bestemte jeg meg for heller å bare beholde kabinettet, siden jeg da ikke anså Topline som en troverdig bedrift.

Etter 1mnd. til etter at jeg trodde at alt dette var over, fikk jeg brev om at jeg ikke hadde betalt varene mine.

Hva f*** tenkte jeg, jeg hadde jo mottoke varene i postoppkrav hvordan i h****** skulle jeg da hatt varene hjemme hos meg?

 

Jeg ringte atter en gang og klaget og det sa at hvis jeg sendte dem fakturaen min skulle det ordnast. Det gjorde jeg og har ikke hørt noe mer fra dem.

 

Når du ringer for å klage må du huske at de ikke tar telefonen før du har ringt ca 15 ganger og bannet inn i telefonsvareren!

 

Jeg vil og anbefale og lese erfaringene med topline før du bestiller noe fra dem.

 

 

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

Har ikke bestillt noe fra dem, men dette er sakset fra nettsiden deres :

 

--klipp

OM TopLine AS

Toplines strategi er å være en komplett leverandør av PC / periferi produkter. Topline AS ønsker å være en aktør som setter kunden sterkt i fokus. Kvalitet skal være vårt varemerke. Med kvalitet mener vi at vi skal imøtekomme eller overgå våre kunders forventninger til pris, leveranse, kvalitet, og ikke minst service.

klipp--

 

Det er i alle fall itt'no i veien med ambisjonene :grin:

 

Svenn-Erik

Lenke til kommentar

Har faktisk vært innom butikken der fordi jeg tenkte det var litt spennende med en ny Hardware leverandør i Lillestrøm. Selv har jeg jobbet 10 år i databransjen nå, og begynte med å skru PC'er på samlebånd til å reparere pc'er og Software, og nå som konsulent for store løsninger til store bedrifter.

 

Pratet en del med en ung fyr der og det som slo meg at han ikke hadde særlig peil på hardware, og kom med mange påstander jeg visste ikke var riktige. Da jeg poengterte det stod han derimot på sitt.

 

Faren min skulle også bestille en god del utstyr (mange maskiner og server), og ba om tilbud. De klarte derimot ikke å levere tilbud på noen uker og bare rotet. Han ga dem da opp.

 

En annen ting er at mens jeg var i butikken kom det en fyr innom. Han hadde fått ødelagt ram'en sin. Fjotten bak disken sa til ham at dette var du skyld i selv fordi det var montert feil ram i pc'n (skjønn den). Fyren som var der sa at det er jo her jeg har kjøpt alt utstyret og det er jo dere som også har installert det. Så begynte kranglinga. Jeg holdt på å le meg i hjel for maken til dårlig kundebehandling har jeg ikke sett.

 

 

De små løkers bedrift spør du meg.

Lenke til kommentar

Egentlig burde det være nok å bare sjekke webshoppen til disse folka for å skjønne at her er det mer enn ugler i mosen. De har jo ingen verdens ting, prøv for eksempel å finne et lydkort eller høyttalere til PC'n der. Da kommer det opp en beskjed om at ingen produkter er funnet. Forsøkte for en tid siden (mens web shopen var under oppdatering, noe som tok sin tid) å ringe dit, men ga opp håpet om å få svar etter ca 30 forsøk.

SHIT-SHOP, styr unna!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-07 00:13, ronndi skrev:

kanskje på tide at Hardware.no oppdaterer sin side om

Topline.no

Legger forøvrig merke til at leveringstiden som Topline legger ut på Hardwares forside stadig skyves

fram i tid!!



 

hei spurte om det jeg også. De sa at det var fordi den første sendingen med GF3ti200 kort allerede ble revet vekk. De hadde fått inn 200 kort og i løpet av dagen solgte de 20 kort til og da var alle "brukt opp". Derfor har de nå neste leveringsdato på weben vår.

Lenke til kommentar

kammerat av meg kjøpte gf3 ti 200 64 mb

når det var julekalender og 1 måned seinere kom toppline på døra å skulle ha betalt for det!!!

 

JA PÅ DØRA!!!!

 

de hadde ikke registrert betalingen,men han hadde kvitering!!! nå får han ikke lov av foreldra sine å bestille ting på webshopper!!!!!

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt et Radeon 8500LE fra Topline, noe jeg kanskje ikke burde ha gjort etter å ha lest deres erfaringer.

Det jeg lurer på er hvorfor de reklamerer med at de får kortet inn den 06.02, mens det nå er den 9, og de har tydeligvis ikke tenkt å forandre på reklamen sin....Tyder vel på at de ikke har fått inn kortet ennå.... Har sendt mail til dem, men får selfølgelig ikke svar.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har lagt inn post på 'alt om data' (jada.. skulle lest videre og bladd ned hit til webshoperfaringer, men...)

 

I mail til topline en gang i januar presiserte jeg at jeg MÅTTE ha kortet jeg bestilte (en radeon 8500 LE) før den 15. februar, fordi jeg skulle bruke det på et LAN da (Nærmere bestemt en CS-kompo som vi nådde finalen på (Tapte mot Nerder I Kamp (NiK)).

 

Den 26 ramla kortet ned i boksen. 26 FEBRUAR that is...

 

Vel, jeg gjør AKKURAT som jeg sa jeg skulle i mailen da jeg bestilte satankortet. Jeg drar **** ikke ræva mi ned på postkontoret for å hente pakken. Den får bare ligge der i 14 dager til det behager det kongelige norske postvesen å returnere den. Dette var topline klar over at jeg kom til å gjøre allerede den 8. februar. Jeg purra igjen på kortet de 11., da skulle de hatt GOD tid til å mase seg ned på postkontoret og sendt kortet. menmen... vil de ikke ha penger så er det greit. Nå venter jeg på neste skudd på radeonstammen... DX9 da, gutter og jenter.... DX9!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...