MysticoN Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei, kjeder meg litt i det siste siden de fleste seriene jeg ser på har pause. Hva jeg ser på / har sett: * supernatural * Criminal mind: * Family Guy: * Flash forward: * simpsons: * Star Wars The Clone Wars * stargate uni: * the vampire : * V : * Fringe : * lost * Warehouse 13 Dette burde vel gi en pekepinne på hva jeg liker, noen som har noen gode råd til ny(e) serie? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dexter - 4 sesonger (begynner på den 5 om ikke så lenge) verdt å sjekke ut! True Blood - 2 sesonger (3 begynner til sommeren) Verdt å sjekke ut! Chuck - 3 Sesonger ( holderpå) Heroes - 4 Sesonger (endt. begynner sikkert iløpet av sept) House - 6 sesonger (holderpå) Verdt å sjekke ut! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 har sett Heroes og Trueblood, likte ikke dexter. skal sjekke de andre om de faller i smak Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Spartacus: blood and sand? Faktisk en god serie, skal visst ta av etter episode 5, etter det jeg har lest. Uannsett så er serien digg:) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 har ikke sett den, skal testest og holde ut til over episode 5 Lenke til kommentar
......... Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) House Futurama South Park Harpers Island The Big Bang Theory How I Met Your Mother Friends That 70's Show Scrubs Californication The Vampire Diaries One Tree Hill Gossip Girl Smallville The OC Two and a Half Men King of Queens Entourage Jericho Hidden Palms Kyle XY Prison Break Håper noen faller i smak Endret 21. februar 2010 av ......... Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Slenger meg på.. Hvilken serie er like avhengighetsskapende som prison break (ikke Lost eller Heroes) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Spartacus: blood and sand? Faktisk en god serie, skal visst ta av etter episode 5, etter det jeg har lest. Uannsett så er serien digg:) anbefaler denne serien til dere andre som er på jakt etter noe nytt å se på. Genial serie! Har bare kommet 5 episoder pr dags dato da Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Chuck Lost Kongen av queens 24 Flash forward Er di seriene jeg ser mest på. Noen som har forslag til nye serier jeg kan se på. Ut i fra di seriene jeg har skrevet opp. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 The Sopranos! Selv elsker jeg Dexter, Heroes og The Sopranos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå