hernil Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Liten notis om at videre kommentarer om amobils valg om å skrive Iphone fremfor iPhone og eventuelle forskjellsbehandlinger av telefonprodusenter vil bli regnet som spam og forsvinne i et sort hull for aldri å se dagens lys. Dette er en redaksjonell tilbakemelding til amobil og skal tas i den aktuelle kategorien, ikke i denne tråden. Tilbakemeldinger tas på PM, alt som havner i tråden vil bli fjernet Endret 21. februar 2010 av hernil Lenke til kommentar
aldoen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Vil denne såkalte Symbian^3 komme på Nokia sin N97?? Det hadde vært en kjempe Forbedring. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg gjetter bare men nei. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) jeg synes videoene de har vist frem av symbian^3 viser ting som fungerer akkurat som det har gjort på mine to siste android-telefoner. Bra av Nokia å få til samme funksjonalitet, men hvorfor så ikke bare kjøre android, som allerede fungerer? Edit: Sorry, det var visstnok Symbian^4... men dog, poenget mitt står. http://www.engadget.com/2010/02/26/symbian-s-4-makes-video-debut-fails-to-wow/ Endret 1. mars 2010 av bufodill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg