Kontorstol Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hei, har lyst på et vanntett (3-10m) og støtsikkert kamera (helst fra 2+m) uten å bruke så veldig mye penger. Vil selvfølgerlig ha så god bildekvalitet som mulig, både på bilde og video (sistnevnte er dog ikke like viktig.) Hadde også vært greit med ok batterilevetig og en passelig størrelse slik at det passer i lommen. Er ikke noe stress med det, da jeg ikke skal hjem før om minst en måned, og jeg har ikke noe serlig bruk for det før i sommer. Edit: Dettefrister litt, og et par hundre kr over grensen min er ikke noe problem. Noen inspill? Takker for all hjelp. Endret 19. februar 2010 av Kontorstol Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette koster under tusen kroner, Link Vil anbefale dette pga prisen, mye for penga! Hvis du ikke liker det, ville jeg også anbefalt å strekke deg 600kr til for dette Link Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Fujifilm FinePix Z33 WP er ikke støtsikkert, og på Akam sin test kom de frem til at det var et veldig dårlig kjøp pga. dårlig bildekvalitet. Casio EXILIM EX-G1 har jeg sett litt på fra før, men jeg syns prisen er litt høy i forhold til 2000kr grensen som jeg har satt. Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Fujifilm FinePix Z33 WP er ikke støtsikkert, og på Akam sin test kom de frem til at det var et veldig dårlig kjøp pga. dårlig bildekvalitet. Casio EXILIM EX-G1 har jeg sett litt på fra før, men jeg syns prisen er litt høy i forhold til 2000kr grensen som jeg har satt. Okei, dette var jeg ikke klar over. Har hørt det motsatte, men derfor vi har forum? for å så ideer og finne ut av slikt ! :-D - Zumey Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Hehe ja det er bra vi har forum. Takker uansett for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå