Takkformeg Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) HeiDet har nå vært ganske pisskaldt i bagasjerommet mitt, og jeg føler at det ikke er like mye trøkk i subben som det pleier.. Så det jeg lurer på er om subben kan spille dårligere i kulda? Utrolig greit å ha cola og sånt baki der De blir <litt> for kalde nå for tiden, men Endret 18. februar 2010 av Skagen Splittet ut til egen tråd. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Haha!! Ja digg det. Kjøpte en sixpack Coca-cola forrige uke, og la de baki bagasjerommet. De ble kalde og gode, med litt is oppi - det var digg!! Da er det bare å åpne en når man ska ut i bilen og kjøre litt. Ikke feil! Men det bør vel ikke være kaldere enn ca -5 da. Endret 5. februar 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde en halvanneliter med ca 1 liter igjen i baksetet over natten, åpnet den på morraen , så var det colasirup i midten, og "slush" rundt.. Konsistenser på colasirupen minnet veldig om saltet snø... Ikke god smak i det heletatt heller Var bare å riste så hadde jeg slush da Konsentrert cola= not good Lenke til kommentar
go4life Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 bare pass på og ta ut alle drikkevarer av bilen når det er under ca -5, ellers kan jo det sprenge utover stereoen, og det er ikke så tøft Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 spesielt hvis det brus i bokser. Ikke så moro når det fryser... Har glemt et par i fryseren. Ikke moro å vaske opp i ettertid. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Sprenger det? Det har jeg ikke opplevd før... Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 nei det bygger opp et vanvittig trykk og så blir det kun en liten sprekk så det spruter over alt. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Hvis de er uåpnet, ja. =) Jeg har aldri latt uåpnede flasker ligge i bilen =) Lenke til kommentar
go4life Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 sprang en boks en gang jeg og kompisen min, vi hadde et lan og satt å gamet TF2 tror jeg. Vi hadde satt kjøleskapet på max noe som viste seg og bli en superfryser i vårt tilfelle. Vi hadde diverse brusbokser inni der og plutselig sier det bare BOOM og kjøleskapsdøra spretter opp, der var det brus utover alt og en sprengt brusboks og en annen som var sprekt opp å hadde rent utover.. for en jobb og vaske... uff hah:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå